Varmt Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Heisann! Har en stasjonær pc som ikke har noen innebygd tråløstinternett i seg, så jeg bruker en usb mottaker for å få internett. I de siste månedene har ikke mottakeren klart å ta opp det signalet den gjorde da jeg kjøpte internett mottakeren. Jeg har ingen mulighet til å få tilgang til kabelinternett, siden utgangen befinner seg i motsatt side av huset. Så spørsmålet mitt blir vel egentlig hva jeg skal kjøpe for å få et bedre internett, skal jeg kjøpe noe som jeg kan sette inn i pcen eller bør jeg kjøpe en ny usb lignende ting? Lenke til kommentar
alfal Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Prøv denne du så har du rekkevidde til alle naboene i tillegg til deg sjøl og så følger det med noen artige programmer på cd "BackTrack" http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=2000mW+54Mbps+USB+2.0+WiFi+Wireless+802.11+g%2Fb+Adapter&_sacat=0&_stpos=&_sop=15&gbr=1&LH_PrefLoc=2&_odkw=2000mw+usb&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313 Lenke til kommentar
Varmt Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Takk,for vell teste denne ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå