Gå til innhold

Tilbehør til Asus Eee Pad Transformer


Isklar

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Har bestilt meg ein Asus Eee Pad Transformer. Og så vil eg svært gjerne ha tak i ei "mappe" (eller kva eg skal kalle det) å ha den i.

 

Gjerne den offisielle som ein dei har i USA.

Nokon som veit om butikkar her i landet, nettbutikkar som har den, og sender til Noreg?

Amazon hadde den ei stund, men dei har den ikkje lenger. Eg finn heller ikkje noko når eg søker på google, og ingen av butikkane som tar inn Eee Pad har noko.

 

Hadde vore fint om nokon kan hjelpe ;D

 

På førehand takk! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke det har blitt sluppet noe tilbehør til Eee pad ennå, skal dog komme i løpet av juni(til europa, med unntak av UK), så du får bare vente! :)

 

eller så kan du kjøpe den fra USA eller UK, men da kan bli en del avgifter og styr ettersom det er over 200 kr!

 

http://www.amazon.com/ASUS-Sleeve-Case-TF101-Transformer/dp/B004V949OO

Såg at dei hadde fått den inn igjen ja. Men, den kostar 15 kr for mykje i forhold til tollgrensa. I tillegg til at det er nærare 200 kr i frakt.. Så det blir nok litt for dyrt gitt..

 

Men det kjem vel meir her heime og, etterkvart som den EeePad vert meir vanleg i butikkane

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

15 kroner over tollgrensa i en "dødperiode" vil nok ikke ende i ekstra frakt ;). Nå som det ikke er høyferie så ser de over de minste beløpene. samt at det jo "bare" 25% av totalpris som blir toll

 

Neida, men uansett så ville Amazon ha ca. 200 kr i frakt.. Så framleis litt dyrt for ei mappe til å ha rundt tableten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...