Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Heisann, jeg sitter nå å snakker med en kompis, og begge vil finne ut av hva dette spillet heter.. Det er et spill som er veldig gammalt, tror det var til sega eller snes eller noe. Det var flerspiller, og det man gjorde var å kjøre rundt på et bord med små minibiler. Det vil si at en bane kunne være et vanlig spisebord, som man kjørte rundt på. Noen som kan hjelpe en sliten hjerne å finne ut av hva dette spillet heter? Minner meg veldig om dette, bare at jeg ikke tror det er det, og jeg aner ikke hvilket spill jeg har linka til. EDIT: Tror ikke det er turbo soldiers.. : Endret 3. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Husker jeg spillte Micro Machines på 90 tallet, men om det var utgitt på Sega aner jeg ikke. Det er hvertfall likt det du beskriver Edit: Jo det var det:P http://www.youtube.com/watch?v=9m08miUSCHI Endret 3. juni 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Micro Machines var litt for avansert forholden til det jeg leter etter. EDIT: skal sjekke videoen, kansjke det er det Just amazing! Det var det spillet! Tusen takk, nå skal jeg bare finne ut en måte jeg kan spille det på... EDIT2: Neeei, så fler videoer.. Kan ikke huske jeg har sett noe av dette. Kanskje det er fler versjoner? EDIT3: Joda, du har helt rett. Beklager! http://www.youtube.com/watch?v=H_Ymosae5wg 4:30, det er banen jeg leta etter. Endret 3. juni 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Haha, bra du fant ut av det til slutt Alltid like morsomt å finne fram til gamle spill man spilte i barndommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Riktig, nå skal det bare finnes en emulator og en måte å spille 2player på God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå