Gå til innhold

Topp 3 filmer du vil se akkurat nå!

RamJam

Anbefalte innlegg

Tenkte på å lage en liste over filmer man har mest lyst til å se for øyeblikket, gjerne filmer du ikke har sett også. Kan jo være en fin måte å få gode tips på :D Helst filmer som allerede er tilgjengelige!

Min for øyeblikket:

1. Mr. Nobody

2. Source Code

3. Yip Man 2

Endret av RamJam
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A Bridge too far, men har lovet at jeg skal se den med en venn så jeg må vente til han stikker innom.

The Proffesonlas, har den på dvd men venter på mer penger så jeg kan kjøpe den på bluray

Gettysburg, har den også men den har kommet i directors cut på blu ray. den er bare ca. 15 minutter lengre, men det gjør filmen tilsammen 4 timer og 31 minutter lang

Lenke til kommentar

X-Men: First class - Alltid vært en X-Man fan så dette ble et naturlig valg for meg.

Priest: Vet egentlig ikke, kanskje jeg bare vil få det konstatert at den er crap? Eller at jeg har sett Legion (Herre hjelpe meg for en elendig film) og ønsker å se om Paul Bettany er like monoton i alle sine filmer. Han klarer t.o.m å være monoton i Iron Man ... Som data stemme!

Source Code: Har blitt litt skrytt opp og traileren ser litt fasinerende ut, samt storyen høres helt grei ut, så må vel dra å se den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

1. Braveheart. For godt og vel halvannet år siden kjøpte jeg meg Definitive Edition av filmen, og allerede da var det en stund siden jeg har sett den. For et år siden kjøpte jeg meg den på Blu-Ray (til tross for mangelen på Blu-Ray spiller, jeg vet hvor logikken ligger!).. Blu-Rayen er enda usett. Jeg er forbanna nær ved å kjøpe et Blu-Ray anlegg nå! (OT: vet noen om et bra og billig et? (: )

2. Dances with Wolves. Av denne

.

3. Mesterdetektiven Basil Mus, kun fordi jeg så en reklame av den for litt siden, under trailershowet som alltid er tilstede når en putter på en Disney-klassiker. Jeg innså at det er en stund siden jeg har sett den.

Lenke til kommentar

3 siste filmene jeg har sett/skal se akkurat nå er

1.Terminator (Råbra recaptcha. Swarchenegger er og forblir epic)

2.Kill Zone (Søkte Donnie Yen på imdb. En av mine favorittskuespillere for øyeblikket)

3.Source coude (Hørt mye bra om den)

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...