DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg har en lengre pause ifra wow og jeg har tenkt og opprettholde den. Men jeg har litt lyst på cata bare får og ha den :> Vis dette går imot forum politikken så får dere heller si ifra så kan jeg redigere men jeg har en god del gull etter jeg ble hacket og blizz sendte meg 2x mails tilbake *wtf* Så vis noen vil bytte som man gjorde i gamle dager så er det bare og si ifra :> Endret 2. juni 2011 av DaXoN Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg tar stillheten her ifra både folk og moderator at dette var ok, men ingen som ville bytte tjenester på grim batol => Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Bilder av night elfen min i undertøy mot litt gull? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Bilder av night elfen min i undertøy mot litt gull? Den skjer nok ikke :> Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 er ikke hvilke som helst nelf han har lix ;p Lenke til kommentar
Sink Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 er ikke hvilke som helst nelf han har lix ;p Det stemmer, hun er nesten et år gammel! 1 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Ser nok etter noe mere nyttig tjeneste trading :> Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg har en lvl 1 gnome mage i Ironforge fra en gang de andre serverene var nede, så vi kan gjerne møtes for en liten prat i et av husene hvis du skjønner hva jeg mener. hint: cybersex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå