nxo Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 hei. har en case hvor jeg er nødt til å tjene 5000 kroner iløpet av 1 halvdel av sommerferien. sitter på ca 500 kroner nå, og lurte på om deres synspunkt, eventuelt fordeler/ulemper ved å gamble pengene? med gambling mener jeg nettpoker/tipping fotball! kom også med råd og tips!! takk! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skaff deg en jobb. 5000 tjener du på 1-2 uker. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 jobb er egentlig lite aktuelt, har ikke muligheten til å få meg noen annen jobb enn å vaske dass (o.l.), og føler litt på det at verdigheten min dør. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Den er en bra bransje å komme inn i. Er det noe folk ikke slutter med, så er det å drite. Alle vet at de fleste taper penger på gambling. 2 Lenke til kommentar
nxo Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Den er en bra bransje å komme inn i. Er det noe folk ikke slutter med, så er det å drite. Alle vet at de fleste taper penger på gambling. Hahah, dritvasking er uaktuelt... Så du vil fraråde gambling? Skjønner jo at det er en risk å ta, men kan jo ligge noen kroner i det også. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Satser du på å tjene 5000,- ved hjelp av flaks? No offense, men det er ganske korttenkt. Sansynligheten er lav for å tjene noe som helst, men stor for å tape alt. Jobber du er sansynligheten 100% for å få penger. Veit ikke hvor gammel du er, men dette sier seg selv. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
nxo Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 får ta til rådet ditt da neppe:) Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det bør være noen annen jobb enn bare dassvasking. Klippe plenen for naboen, vaske biler og lignende. Vet ikke hvor gammel du er, men du kan også vurdere å kjøre rundt fulle folk. Lenke til kommentar
nxo Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Det bør være noen annen jobb enn bare dassvasking. Klippe plenen for naboen, vaske biler og lignende. Vet ikke hvor gammel du er, men du kan også vurdere å kjøre rundt fulle folk. heh, har ikke lappen og får ikke kjøre opp før om et års tid;) føler at jeg er litt for gammel til å klippe plenen for naboen da, er 19 atm. Endret 3. juni 2011 av bASELINE Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Å gamble vil jeg si er en dårlig ide, for når du først vinner noe så spiller du videre i håpet på å vinne mer, og det er noe som ikke skjer(som oftest). Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Hei. Det er større sjangse for at du blir truffet av lynet enn at du vinner på lodd og gambling. For å vinne må du være proff eller svindler... men vist du liker å bli svindlet så er det bare å spille.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå