Gå til innhold

Fotballspiller

SR13

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har drømt om å bli en fotballspiller siden jeg har vært en 6 åring.

Jeg er god, men har veldig dårlig kondis.

Jeg søkte studiespesialisering til VGS neste år.

Har jeg forsatt noen sjanse til å bli en fotball spiller altså selvom jeg går den linja?

Ja, jeg veit jeg må trene og øve hele tiden ;)

SRRKID

Endret av srrkid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du på noen måte blitt oppdaget av en større klubb? Er du et talent uten om det vanlige? Hvis du kan si ja på begge disse, har du fortsatt sjansen, selv om du går studiespesialisering. Om svaret er nei, kan du mest sannsynlig bare fortsette og ha det gøy, men glemme drømmene dine, og heller satse på god utdanning. Du er trossalt 15-16-17 år.

Er du heldig, blir du jo henta av en klubb, og da bor og lever du gratis, og du går på skole ved siden av fotballtreningene. Alt dette ordner klubben din. Kjenner noen som har et slik liv. Han ene går det veldig bra for, han andre har nok falt av lasset, og kan helt sikkert snart bare drite i og returnere til hjemstedet sitt for en periode.

Uansett, lykke til. Selv om jeg sier noe, kan alt være stikk motsatt. Hvem er vel jeg?

EDIT:

Anyway, linja du går på nå skal nok ikke ha noe å si. Henviser allikevel til setningene like over "EDIT".

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar

Har du på noen måte blitt oppdaget av en større klubb? Er du et talent uten om det vanlige? Hvis du kan si ja på begge disse, har du fortsatt sjansen, selv om du går studiespesialisering. Om svaret er nei, kan du mest sannsynlig bare fortsette og ha det gøy, men glemme drømmene dine, og heller satse på god utdanning. Du er trossalt 15-16-17 år.

Er du heldig, blir du jo henta av en klubb, og da bor og lever du gratis, og du går på skole ved siden av fotballtreningene. Alt dette ordner klubben din. Kjenner noen som har et slik liv. Han ene går det veldig bra for, han andre har nok falt av lasset, og kan helt sikkert snart bare drite i og returnere til hjemstedet sitt for en periode.

Uansett, lykke til. Selv om jeg sier noe, kan alt være stikk motsatt. Hvem er vel jeg?

EDIT:

Anyway, linja du går på nå skal nok ikke ha noe å si. Henviser allikevel til setningene like over "EDIT".

Ja sant, takk skal du ha :D!

Hei, Jeg har drømt om å bli en fotball siden jeg har vært en 6 åring.

Det går dessverre ikke.

LOL FAIL SPELLING!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...