Gå til innhold

[Løst] Ensom jente!

koosepus

Anbefalte innlegg

Takk for alle tilbakemeldiger! :)

Det jeg mener med at jeg ikke føler at noen forstår meg er at jeg begynner å snakke med noen, og så virker alt hyggelig å fint, men så finner jeg ut at dem ikke kunne brydd seg mindre. Har mange eksempler på det når jeg prøver å "finne" meg venner i klassen. Virker som alle er så useriøse og bare ikke gidder liksom. Det er vanskelig for meg å beskrive situasjonen og følelsene nøykatig, men kanskje noen mer eller mindre kjenner seg igjen i dette?

Er det slik at du ikke er veldig begeistret for "smalltalk"/vanlig overfladisk sosialt prat?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jente fra Sarpsborg, 16 år.

Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg :( vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter :)

Du har ikke snakka så mye med meg etter du bad om msn-adresse og annen kontaktinfo.. Jeg er glad i å snakke, så bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Stillehet er gull :) trenger ikke være pinlig, kan være koselig ;)

Stillhet er som regel kleint. :p Jeg er ikke akkurat noen mester i smaltalk selv, men jeg klarer i hvert fall å unngå stillheten når jeg feks slår følge med noen jeg vanligvis ikke har så mye kontakt med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...