snartenkt Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Takk for alle tilbakemeldiger! Det jeg mener med at jeg ikke føler at noen forstår meg er at jeg begynner å snakke med noen, og så virker alt hyggelig å fint, men så finner jeg ut at dem ikke kunne brydd seg mindre. Har mange eksempler på det når jeg prøver å "finne" meg venner i klassen. Virker som alle er så useriøse og bare ikke gidder liksom. Det er vanskelig for meg å beskrive situasjonen og følelsene nøykatig, men kanskje noen mer eller mindre kjenner seg igjen i dette? Er det slik at du ikke er veldig begeistret for "smalltalk"/vanlig overfladisk sosialt prat? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Sånn har jeg det også. Er dårlig på smalltalk, blir jævlig fort awkward silence Endret 12. juni 2011 av TMB Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 12. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2011 Stillehet er gull trenger ikke være pinlig, kan være koselig 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Ja det har du rett i hehe.. Endret 12. juni 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jente fra Sarpsborg, 16 år. Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter Du har ikke snakka så mye med meg etter du bad om msn-adresse og annen kontaktinfo.. Jeg er glad i å snakke, så bare å kjøre på! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg føler meg litt ensom siden jeg aldri fikk pm av TS 4 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg føler meg litt ensom siden jeg aldri fikk pm av TS Vil du snakke med meg om det? 3 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Ja takk, send meg en pm du 3 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 13. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2011 så koselig å se at denne tråden bringer flere sammen 6 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er også litt ensom nå Shikaru Skal vi snakke? <3 ( Send pm!! ) TS kan sende meg pm om du forsatt er ensom! 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Stillehet er gull trenger ikke være pinlig, kan være koselig Stillhet er som regel kleint. Jeg er ikke akkurat noen mester i smaltalk selv, men jeg klarer i hvert fall å unngå stillheten når jeg feks slår følge med noen jeg vanligvis ikke har så mye kontakt med. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 <- ensom gutt Jeg kan være darlingen din, Shikaru. <3 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvordan går det TS, er du like ensom enda? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 Nei takket være en fantastisk awesome person Lenke til kommentar
TMB Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Så bra da Måtte dere få det fint sammen forever and ever :O Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Så bra da Måtte dere få det fint sammen forever and ever :O Ja Saver han akkurat nå faktisk.. Endret 6. juli 2011 av koosepus Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har han fått plantet Bonzaitreet sitt i drømmefangeren din enda? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå