Quote Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hah, denne tråden ble fort populær. 1 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hah, denne tråden ble fort populær. Selvfølgelig! Det er jo snakk om en jente her (sjelden vare) og hun er ung 5 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dersom du trenger noen å snakke med, så stiller jeg gladelig opp! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 What's going on in this thread? Kan snakke med meg og, bare å sende pm. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du kan jo starte med å rote med andre jenter på byen. Da er du garantert oppmerksomhet. 5 Lenke til kommentar
Empathy Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 It's a trap! D: Jeg liker ikke prating, men visst du er hypp på litt Black Ops, ta kontakt! 6 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg føler denne tråden trenger en link, en link med noen bilder[3-4stk], som vil få deg til og smile. Veldig OT men vært clicket: http://alligator-sunglasses.com/post/4061753132/dam-goats Endret 2. juni 2011 av DaXoN Lenke til kommentar
Populært innlegg Ninjasniper Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Husk: 1. Fortell aldri noen du treffer på internett hvor du bor, ditt telefonnummer eller navnet på skolen din, med mindre dine foreldre eller læreren gir deg tillatelse. 2. Ikke send bilde av deg selv, kredittkortnummer eller andre bankopplysninger eller noe som helst annet over internett uten å drøfte med foreldre eller lærer først. 3. Passordet er ditt. Gi det aldri til noen, selv ikke din beste venn. 4. Avtal aldri å møte noen som du har truffet på internett, uten godkjenning fra foreldre eller lærer. Spør en voksen om å være med på det første møtet som bør skje på et offentlig sted. 5. Ikke bli værende i en samtalegruppe (chat rom, IRC) hvis noen sier eller skriver noe som gjør at du føler ubehag eller blir redd. Fortell alltid om det til foreldre eller lærer. 6. Svar aldri på frekk, gov eller uanstendig e-post på "Usenet Groups" 7. Si alltid fra til foreldre eller lærer om du kommer over ekkelt, eller grovt språk eller bilder. 8. Vær deg selv. Ikke gi deg ut for å være noe annet eller noen andre enn deg selv. 9. Husk, om noen gir deg et tilbud som virker for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. 10 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dersom du trenger noen å snakke med, så stiller jeg gladelig opp! takk Lenke til kommentar
Populært innlegg DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Husk: 1. Fortell aldri noen du treffer på internett hvor du bor, ditt telefonnummer eller navnet på skolen din, med mindre dine foreldre eller læreren gir deg tillatelse. 2. Ikke send bilde av deg selv, kredittkortnummer eller andre bankopplysninger eller noe som helst annet over internett uten å drøfte med foreldre eller lærer først. 3. Passordet er ditt. Gi det aldri til noen, selv ikke din beste venn. 4. Avtal aldri å møte noen som du har truffet på internett, uten godkjenning fra foreldre eller lærer. Spør en voksen om å være med på det første møtet som bør skje på et offentlig sted. 5. Ikke bli værende i en samtalegruppe (chat rom, IRC) hvis noen sier eller skriver noe som gjør at du føler ubehag eller blir redd. Fortell alltid om det til foreldre eller lærer. 6. Svar aldri på frekk, gov eller uanstendig e-post på "Usenet Groups" 7. Si alltid fra til foreldre eller lærer om du kommer over ekkelt, eller grovt språk eller bilder. 8. Vær deg selv. Ikke gi deg ut for å være noe annet eller noen andre enn deg selv. 9. Husk, om noen gir deg et tilbud som virker for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Hun er nå 16 ikke 10 da, men joa greie regler :> 18 Lenke til kommentar
leorat Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg føler denne tråden trenger en link, en link med noen bilder[3-4stk], som vil få deg til og smile. Veldig OT men vært clicket: http://alligator-sunglasses.com/post/4061753132/dam-goats det der var ganske imponerende! :O 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Husk: 1. Fortell aldri noen du treffer på internett hvor du bor, ditt telefonnummer eller navnet på skolen din, med mindre dine foreldre eller læreren gir deg tillatelse. 2. Ikke send bilde av deg selv, kredittkortnummer eller andre bankopplysninger eller noe som helst annet over internett uten å drøfte med foreldre eller lærer først. 3. Passordet er ditt. Gi det aldri til noen, selv ikke din beste venn. 4. Avtal aldri å møte noen som du har truffet på internett, uten godkjenning fra foreldre eller lærer. Spør en voksen om å være med på det første møtet som bør skje på et offentlig sted. 5. Ikke bli værende i en samtalegruppe (chat rom, IRC) hvis noen sier eller skriver noe som gjør at du føler ubehag eller blir redd. Fortell alltid om det til foreldre eller lærer. 6. Svar aldri på frekk, gov eller uanstendig e-post på "Usenet Groups" 7. Si alltid fra til foreldre eller lærer om du kommer over ekkelt, eller grovt språk eller bilder. 8. Vær deg selv. Ikke gi deg ut for å være noe annet eller noen andre enn deg selv. 9. Husk, om noen gir deg et tilbud som virker for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Nemmen Halvor da... 3 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Husk: 1. Fortell aldri noen du treffer på internett hvor du bor, ditt telefonnummer eller navnet på skolen din, med mindre dine foreldre eller læreren gir deg tillatelse. 2. Ikke send bilde av deg selv, kredittkortnummer eller andre bankopplysninger eller noe som helst annet over internett uten å drøfte med foreldre eller lærer først. 3. Passordet er ditt. Gi det aldri til noen, selv ikke din beste venn. 4. Avtal aldri å møte noen som du har truffet på internett, uten godkjenning fra foreldre eller lærer. Spør en voksen om å være med på det første møtet som bør skje på et offentlig sted. 5. Ikke bli værende i en samtalegruppe (chat rom, IRC) hvis noen sier eller skriver noe som gjør at du føler ubehag eller blir redd. Fortell alltid om det til foreldre eller lærer. 6. Svar aldri på frekk, gov eller uanstendig e-post på "Usenet Groups" 7. Si alltid fra til foreldre eller lærer om du kommer over ekkelt, eller grovt språk eller bilder. 8. Vær deg selv. Ikke gi deg ut for å være noe annet eller noen andre enn deg selv. 9. Husk, om noen gir deg et tilbud som virker for godt til å være sant, så er det sannsynligvis det. Så lenge man ikke er en komplett godtroende idiot, skal det en del til får å møte på en eller annen som bare vil utnytte deg og skjuler seg bak en annen identitet over nettet. Ganske lett for begge parter å bevise hvem man er også. Jeg har møtt to i virkeligheten som jeg møtte på nettet først, jeg var aldri i tvil om de var den de var, og jeg hadde fort merket om det var ugler i mosen. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Runar Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Det at tråden ligger i Sosialt, som er et underforum i Off-topic kategorien, betyr ikke at det er fritt frem for tullete, useriøse innlegg. Og, det at trådstarter er ei blond jente på 16 år, betyr på ingen måte at det er fritt frem for sexspøkene. Enkelte av dere burde skamme dere. Heldigvis er jeg, som moderator, utstyrt med muligheter til å «skamme dere», nærmere bestemt gi advarsler. Tråden stenges. Hvis trådstarter fortsatt ønsker kontakt med andre forumbrukere, anbefaler jeg tråden jeg linket til på første side, eller Forumkaféen.Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 13 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Etter meldinger fra to søte forumbrukere har jeg besluttet å åpne tråden, men fjerne, nye og gamle, useriøse innlegg. Nå som dere har fått roet dere ned, håper jeg samtalen kan fortsette på litt mer normale former. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 7 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er første gangen jeg har sett en post fått liv igjen så jeg er imponert Og velkommen alle som var i tråden ^^ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå er jeg spent på hvor mange meldinger trådstarter har fått? Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Føler at jeg ikke blir forstått liksom :/ Kan du forklare litt mer om hva det ikke er folk forstår? Sikker litt ironisk at jeg ikke forstår hva du sikter til her, men... Er det tanker du har som du føler du ikke kan dele med andre? Er det interesser du tror er for sære? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 21 år gammel gutt, liker å prate løst om alt og ingenting. Nordlening, men flytter trolig sørover til sommeren. Forøvrig synes jeg også det luktet litt troll, men dersom det ikke er trolling så kan du PM'e meg dersom du ikke har nok folk å prate med nå ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå