Gå til innhold

[Løst] Ensom jente!

koosepus

Anbefalte innlegg

Er det noe som plager deg, trådstarter, eller vil du bare ha noen å snakke med?

Jeg venter i spenning på en PM :whistle:

:innocent:

Det er ikke dirkete noe som plager meg, men føler meg ensom.. så hadde vært hyggelig å prate med noen her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kunne sikkert ha pratet vis det er kun for pratens skyld, men ifra frykt får og se ut som en creepy eldre person får du sende pm først, må advare at jeg prater om alt og ingenting når jeg kjeder meg.

hvor gammel er du? :)

Hvordan ser du ut da? (bare kort beskrivelse, trenger ikke bilde)

Blond, 165 cm høy, blå øyne, tynn.

Lenke til kommentar

Jeg kunne sikkert ha pratet vis det er kun for pratens skyld, men ifra frykt får og se ut som en creepy eldre person får du sende pm først, må advare at jeg prater om alt og ingenting når jeg kjeder meg.

hvor gammel er du? :)

23 blir 24 snart.

Lenke til kommentar

Grisegutten :)

<3 love you to.

Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding :p hehe

haha :p når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe :p og så var du 23 :thumbs:

10 år er jo ingenting!

Lenke til kommentar

hva mener du med det?

I mine hjemtrakter, som forøvrige er veldig nærme dine, er dette et kjent virkemiddel som faller innenfor kategorien humor! :D

<3 love you to.

Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding :p hehe

haha :p når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe :p og så var du 23 :thumbs:

10 år er jo ingenting!

Så sant, så sant!

Lenke til kommentar

hva mener du med det?

I mine hjemtrakter, som forøvrige er veldig nærme dine, er dette et kjent virkemiddel som faller innenfor kategorien humor! :D

<3 love you to.

10 år er jo ingenting!

Så sant, så sant!

Alder er jo bare et tall ;) men finnes grenser da..

Lenke til kommentar

Du heter "koosepus" og er ei blond jente på 16 år. Beklager, det skal ikke ha noe å si, men det er liksom så veldig standard luringer som skal leke på nettet.

Om du derimot ER ei blond jente på 16 år og alt det der, og faktisk er ensom, så tja. Hva skal jeg si? Her får du kontakt med både det ene og det andre, så vær forsiktig. Du vet aldri. Men dette har du sikkert hørt før og alt sånn, så føler meg litt teit når jeg gidder å skrive det ned. Men får håpe det hjelper at du får respons og sånn, m.t.p. at du er ensom :(:)

Endret av jigaplow
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du heter "koosepus" og er ei blond jente på 16 år. Beklager, det skal ikke ha noe å si, men det er liksom så veldig standard luringer som skal leke på nettet.

Om du derimot ER ei blond jente på 16 år og alt det der, og faktisk er ensom, så tja. Hva skal jeg si? Her får du kontakt med både det ene og det andre, så vær forsiktig. Du vet aldri. Men dette har du sikkert hørt før og alt sånn, så føler meg litt teit når jeg gidder å skrive det ned. Men får håpe det hjelper at du får respons og sånn, m.t.p. at du er ensom :(:)

Det er faktisk sant, alt jeg skriver her. Har facebook og bilder, men vil ikke legge ut noen her, nettopp fordi det du sier om at man aldri kan vite hvem folk er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...