koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Er det noe som plager deg, trådstarter, eller vil du bare ha noen å snakke med? Jeg venter i spenning på en PM Det er ikke dirkete noe som plager meg, men føler meg ensom.. så hadde vært hyggelig å prate med noen her Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Vi har også en skype kanal med mange av folkene på forumet, PM for info Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kunne sikkert ha pratet vis det er kun for pratens skyld, men ifra frykt får og se ut som en creepy eldre person får du sende pm først, må advare at jeg prater om alt og ingenting når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kunne sikkert ha pratet vis det er kun for pratens skyld, men ifra frykt får og se ut som en creepy eldre person får du sende pm først, må advare at jeg prater om alt og ingenting når jeg kjeder meg. hvor gammel er du? Hvordan ser du ut da? (bare kort beskrivelse, trenger ikke bilde) Blond, 165 cm høy, blå øyne, tynn. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan ser du ut da? (bare kort beskrivelse, trenger ikke bilde) Har det noe som helst å gjøre med om du vil snakke med henne eller ikke? 8 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kunne sikkert ha pratet vis det er kun for pratens skyld, men ifra frykt får og se ut som en creepy eldre person får du sende pm først, må advare at jeg prater om alt og ingenting når jeg kjeder meg. hvor gammel er du? 23 blir 24 snart. Lenke til kommentar
Populært innlegg leorat Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Grisegutten Endret 2. juni 2011 av leorat 15 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten hva mener du med det? Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten <3 love you to. Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding hehe Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten <3 love you to. Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding hehe haha når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe og så var du 23 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten <3 love you to. Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding hehe haha når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe og så var du 23 10 år er jo ingenting! Lenke til kommentar
leorat Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten hva mener du med det? I mine hjemtrakter, som forøvrige er veldig nærme dine, er dette et kjent virkemiddel som faller innenfor kategorien humor! Grisegutten <3 love you to. Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding hehe haha når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe og så var du 23 10 år er jo ingenting! Så sant, så sant! Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Grisegutten hva mener du med det? I mine hjemtrakter, som forøvrige er veldig nærme dine, er dette et kjent virkemiddel som faller innenfor kategorien humor! Grisegutten <3 love you to. Se dette er grunnen til at jeg sa jeg ikke kom til og sende første melding hehe haha når du sa du var gammel tenkte jeg rundt 40 eller noe og så var du 23 10 år er jo ingenting! Så sant, så sant! Alder er jo bare et tall men finnes grenser da.. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er sant det :> Hadde jeg vært 50 hadde det også vært litt rart i mine øyner vis jeg hadde reagert på ensom jente post. *no offence vis det er noen på 50+ her :>* min far er en røver på facebook og han er 71 Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Du heter "koosepus" og er ei blond jente på 16 år. Beklager, det skal ikke ha noe å si, men det er liksom så veldig standard luringer som skal leke på nettet. Om du derimot ER ei blond jente på 16 år og alt det der, og faktisk er ensom, så tja. Hva skal jeg si? Her får du kontakt med både det ene og det andre, så vær forsiktig. Du vet aldri. Men dette har du sikkert hørt før og alt sånn, så føler meg litt teit når jeg gidder å skrive det ned. Men får håpe det hjelper at du får respons og sånn, m.t.p. at du er ensom Endret 2. juni 2011 av jigaplow 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Tør ikke å tenke på hvor mange pm'er TS har nå. Venter spent på at en forumbruker skriver noe i denne retningen: 18 år gammel gutt, 176 høy atletisk. 19cm lang penis og glattbarbert. Liker å råne rundt i 240'n min, lange turer på stranda, General løssnus, skinnvester og trekkspill. 12 Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347946&st=0 er en tråd viss du vil treffe folk i virkeligheten! og sånn btw: flere folk i denne tråden, enn i DNFK! Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Du heter "koosepus" og er ei blond jente på 16 år. Beklager, det skal ikke ha noe å si, men det er liksom så veldig standard luringer som skal leke på nettet. Om du derimot ER ei blond jente på 16 år og alt det der, og faktisk er ensom, så tja. Hva skal jeg si? Her får du kontakt med både det ene og det andre, så vær forsiktig. Du vet aldri. Men dette har du sikkert hørt før og alt sånn, så føler meg litt teit når jeg gidder å skrive det ned. Men får håpe det hjelper at du får respons og sånn, m.t.p. at du er ensom Det er faktisk sant, alt jeg skriver her. Har facebook og bilder, men vil ikke legge ut noen her, nettopp fordi det du sier om at man aldri kan vite hvem folk er. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Når jeg leste "har facebook og bilder", ble jeg i tvil om ha resten av setningen inneholdt. Pustet lettet ut når jeg hadde lest helt ut, heheheh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå