koosepus Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jente fra Sarpsborg, 16 år. Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ensom er kjipt. Noen spesiell grunn til at du føler deg så ensom?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente Og jeg vil gjerne bli kjent 2 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Føler at jeg ikke blir forstått liksom :/ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg bor i Moss:) Send pm. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente Og jeg vil gjerne bli kjent Kult tenkte det, derfor jeg lagde et innlegg Lenke til kommentar
Populært innlegg pepperkaken Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Dette lukter jo trolling hele veien.. LOL 28 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er ikke tilfeldigvis fordi lillestrøm vant over særp? Jævlig dårlig dømming i mine øye. Føler med deg, særrsbårr 4 ever! 2 Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dette lukter jo trolling hele veien.. LOL er nok dessverre ikke det 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvis du trenger noen (seriøse) å prate med kan du jo alltids se i denne tråden! Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente Ikke alltid positivt, men ser poenget ditt. Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hvis du trenger noen (seriøse) å prate med kan du jo alltids se i denne tråden! Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente Ikke alltid positivt, men ser poenget ditt. skal sjekke den ut, takk! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 dette er jo egentlig tråden viss man vil bli kjent på forumet Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=877073 dette er jo egentlig tråden viss man vil bli kjent på forumet Ja, men er ofte så mange folk der inne, at det blir vanskelig, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette må vel være norges letteste sted å få kontakt med gutter om man er en jente Og jeg vil gjerne bli kjent Kult tenkte det, derfor jeg lagde et innlegg Jeg venter i spenning på et PM Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det noe som plager deg, trådstarter, eller vil du bare ha noen å snakke med? Jeg venter i spenning på en PM 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg venter i spenning på en PM Sånn er det å være svensk i utlandet Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan ser du ut da? (bare kort beskrivelse, trenger ikke bilde) 3 Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jente fra Sarpsborg, 16 år. Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter Er aldri noe gøy og føle seg ensom, men pass på hvem du prater med :< alle er ikke hvem de sier på nettet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.diskusjon...howtopic=877073 dette er jo egentlig tråden viss man vil bli kjent på forumet Ja, men er ofte så mange folk der inne, at det blir vanskelig, hvis du skjønner? Tss det er bare å være modig det neida, viss du bare hopper inn å starter en samtale, så går det nok greit. Dessuten så har det ikke vært så stille der som nå på lenge! Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jente fra Sarpsborg, 16 år. Jeg føler meg veldig ensom, er på en måte som om ingen forstår meg vel hvis noen vil snakke eller blir kjent, send melding her, eller kommenter Jeg bor i Halden, send gjerne pm:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå