JonH Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Brukernavn: JonH Deltakernivå: Pingle Utfordring: Stort sett naturfoto fra nærområdet, men kan godt finne på å ta en lengre tur iblant. Har fulgt med på tidligere utfordringer og har lyst til å prøve det selv. Lenke til kommentar
JonH Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 2. juni - Amcar-treff Canon EOS 450D, Sigma 10-20mm, 10mm, 1/180 sek, f/8, iso 200. Hadde som en utfordring i dag å kun bruke sigmaen, de andre objektivene ble liggende i bagen. La inn et par oversiktsbilder under her. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Pent bilde! Spreke kontraster og farger. Godt jobba! Lenke til kommentar
JonH Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Med over 350 bilder og 100 motorsykler på et sted sto motivene (les: sikle-objektene) på rekke og rad Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Sigma 10-20mm har brennvidde jeg ofte kunne tenkt meg å ha når jeg er på slike arrangement som for eksempel Amcartreff. Pent utført bilde! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Kult bilde i en sjanger (bilfoto) som jeg sjelden berører selv. Flott komp og fine farger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå