Jiffovnsrens Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Heisann, Noen som vet om en Norsk nettbutikk som selger retro spill og konsoller, tenker på super nintendo og nintendo nes Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Å få tak i gamle spill nye er en kunst i seg selv, og gjerne en som krever en temmelig tung lommebok Her er imidlertid et par steder hvor det går an å få tak i gamle klassikere: - QXL.no: Her dukker det mest utrolige opp til tider, jeg har gjort mange gode dealer her selv. Verdt å holde et øye på! - Finn.no: Ikke like godt vernet som QXL, men svindlere fins det overalt. Her er det godt mulig å gjøre gode avtaler, kan spesielt anbefale en selger ved navn Frank Pedersen, særdeles hyggelig og redelig kar med mye ålreit på lager til et bredt spekter av konsoller. - Games1.no: Reinspikka nettbutikk med fokus på spill fra gamle dager. Mye fint å finne her, men vær oppmerksom på at disse gutta vet hva spillene er verdt; i noen tilfeller overpriser de sågar så det monner. Det er iallfall et greit utgangspunkt, håper du finner det du leter etter Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Det klart beste er ebay, og det er egentlig det eneste stedet jeg vil si det er verdt å lete. I norge er gamle spill latterlig overpriset dessverre. Lenke til kommentar
Gutmongler Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har et godt poeng der, taterfyrings. Man kommer langt på eBay prismessig, vel å merke hvis man tar seg "bryet" med å opprette en PayPal-konto. Jiffovnsrens spurte imidlertid etter norske nettbutikker, derav mine forslag Dog sier jeg meg likevel helt enig her: eBay er veien å gå, både ifht utvalg og priser! Kom forresten på enda en norsk nettbutikk som handler i retrospill og -utstyr, nemlig Sortiment.no. Også disse gutta vet hva ting er verdt, så pass på så du ikke går på limpinnen her. Veldig, veldig skummelt å spontanhandle med et par pils innabords her Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Du har et godt poeng der, taterfyrings. Man kommer langt på eBay prismessig, vel å merke hvis man tar seg "bryet" med å opprette en PayPal-konto. Jiffovnsrens spurte imidlertid etter norske nettbutikker, derav mine forslag Dog sier jeg meg likevel helt enig her: eBay er veien å gå, både ifht utvalg og priser! Kom forresten på enda en norsk nettbutikk som handler i retrospill og -utstyr, nemlig Sortiment.no. Også disse gutta vet hva ting er verdt, så pass på så du ikke går på limpinnen her. Veldig, veldig skummelt å spontanhandle med et par pils innabords her Jeg la ikke merke til det med norske Er jo ikke noe bry med paypal da, vil heller si at det er et sinnsykt nyttig sted å ha konto. Får håpe trådstarter finner frem til noe bra! Lenke til kommentar
Invalidkommando Skrevet 22. juli 2011 Del Skrevet 22. juli 2011 Protips: www.sortiment.no Han selger veldig mye greier, og jeg har VELDIG god erfaring med kjøp derfra. Go nuts! Lenke til kommentar
gamestuff Skrevet 20. juli 2012 Del Skrevet 20. juli 2012 Sjekk ut www.gamestuff.org :-) Heisann, Noen som vet om en Norsk nettbutikk som selger retro spill og konsoller, tenker på super nintendo og nintendo nes Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. august 2012 Del Skrevet 2. august 2012 Sjekk ut www.gamestuff.org :-) Heisann, Noen som vet om en Norsk nettbutikk som selger retro spill og konsoller, tenker på super nintendo og nintendo nes Ja, mens vi var inne på dette med at gamle spill er latterlig overprisa i norge, hvorfor ikke sjekke ut gamestuff.org Lenke til kommentar
gamestuff Skrevet 12. september 2012 Del Skrevet 12. september 2012 Sjekk ut www.gamestuff.org :-) Heisann, Noen som vet om en Norsk nettbutikk som selger retro spill og konsoller, tenker på super nintendo og nintendo nes Ja, mens vi var inne på dette med at gamle spill er latterlig overprisa i norge, hvorfor ikke sjekke ut gamestuff.org Vel, det var ett forslag Vi renser alle våre brukte produkter og leverer kun det som ser bra ut. Produktene var jo ikke akkurat noe billigere da de var i butikkene og fullt tilgjengelig for enhver person, nå begynner de bli mer og mer sjeldne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå