Mr.Magnificent Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) hei der vi skal snart få enda en hund i huset, så nå får vi 2 slekten til denne hunden har en "regel"som sier at forbokstaven i navnene skal gå i alfabetisk rekkefølge, så dette kullet skal ha navn på W mamma har nå bestemt seg for werona, noe jeg synes ikke er et så fint navn derfor håper jeg at noen kommer med gode forslag til hunde navn til henne Endret 2. juni 2011 av Mr.Magnificent Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Whiskey er et åkei hundenavn, sett at det ikke er en chihuahua Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.i-love-dogs.com/names/w.html Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Willy, Winchester, Weasley. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 slekten til denne hunden har en "regel"som sier at forbokstaven i navnene skal gå i alfabetisk rekkefølge, så dette kullet skal ha navn på W Det er veldig vanlig. Men det er bare navnet dere skriver valpen inn i bøkene med. Hva dere kaller bikkja for selv bryr ingen seg om. Men ja, vår boxer heter Kaos.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Winchester? For den skyteglade? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.i-love-dogs.com/names/w.html WaffleWag Haha, idiotiske navn på den sia Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Ey, kanskje jeg hadde i tankene at det var ei jaktbikkje da vettu! Hehehe (Om du mente det at jeg skrev det oppi her, da.) EDIT: Var til BuffyAS. Winchester-greiene det er snakk om, altså. Endret 2. juni 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ey, kanskje jeg hadde i tankene at det var ei jaktbikkje da vettu! Hehehe (Om du mente det at jeg skrev det oppi her, da.) EDIT: Var til BuffyAS. Winchester-greiene det er snakk om, altså. Å! Den så jeg ikke! Men hvis jeg får meg hund, og han ser ut som en kul gutt så skal han hete winchester for sure! 1 Lenke til kommentar
-ssi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 W er da ikke noe problem... Rampen min er fra Z-kullet, og vi kunne heller ikke bruke navn som var brukt på hunder i tidligere Z-kull hvis hunden fremdeles var i live. Jeg foreslår Wendy hvis det er ei søt tispe du skal ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå