Civilix Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 "Jeg hadde ikke mere enn løsnet sokkelfestet, da AMD'en hoppet opp og glefset sitt 462-pins gullglis etter ansiktet mitt! Jeg kunne kjenne den stramme lukten av de svidde L2-cache-broene, og den varme, ribbekjølte pusten i nakken da lynraskt trakk hodet ut av kabinettet..." synes den fortjente plass her Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hehe, fortjener virkelig en plass her! 8) Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 ikke særlig morsomt , men bra sagt var det Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 hahahaha! amd vs intel = amd the dangerous wins! /daChronix Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hahahaha! amd vs intel = amd the dangerous wins! /daChronix Det spørs da... uansett, bra sagt! Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg datt ikkje ut av stolen akkurat... MEN, bra sagt var de.. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hoho, lukter jeg en fremtidig forfatter? Lenke til kommentar
EC Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg ser for meg et lettere manipulert bilde av en AMD-prosessor. Pinnene er tennene, og den er bøyd i form av en kjeft. Over den svever to onde, røde øyne. Noen grafisk anlagte her? Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 bra sagt!AMD 4 ever hos meg vertfall. God idè Yummy :bgrin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå