AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har en betinget dom for underslag av penger! Lurer på om dette kan nekte meg en reise til India på ferie i 3uker. Har googlet litt selv, men ble ikke noe klokere. Takker for svar Postet av anonym: 9ff72538c091f5bbbef1a9cc964575fd Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ettersom du ikke skal fylle ut informasjon om denslags i visa-søknaden, så nei. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei. Jeg har hatt en del å gjøre med Visa til India å gjøre, men dessverre vet jeg ingenting om dette. http://www.ttsvisasnorway.com/Home.aspx?id=contactUs Der har du tlf. nummer og e-post til de som tar seg av visum til India, send en email og hør. Min erfaring er at de svarer ganske fort. Fant ingenting om dette på FAQ-siden. Lykke til. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takker for svar! Da skal jeg sende en mail å høre Postet av anonym: 9ff72538c091f5bbbef1a9cc964575fd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå