Gå til innhold

Jump n Bump

Anbefalte innlegg

Hei!

For en god stund tilbake (år) spillte jeg et spill på pc som het "jump n bump" eller noe lignende.

Spille handler om at man er en kanin, sammen med 4-5 andre kaniner, og målet er å hoppe på/drepe hverandre for å få poeng.

Har i ettertid lett en del etter dette spillet men kan ikke finne det. Eneste jeg har funnet er noen knøtt små versjoner som det er umulig å spille :(

Er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for svar "Glossolalia"! Men hehe, jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til det med fullscreen fortsatt? :(

Kunne du fortalt meg litt hvordan jeg skal få frem? :innocent:

Skjønnte ikke helt det med "oppstarteren"

Lenke til kommentar

Venstreklikk på ikonet du klikker på for å starte programmet, velg egenskaper/ properties. Der ligger det et tekstfelt du kan endre på, på slutten av det skriver du -fullscreen. Trykk ok, og prøv å starte. (Jeg har ikke testa, men kan gjøre det nå og poste bilder hvis det hjelper.)

Edit: merkelig doublepost

Endret av Glossolalia
Lenke til kommentar

Har en ganske stor svart kant under "verden", mistenker at det ikke blir mye bedre, men kan forske litt.

Edit: Har testa litt, det blir mindre, men med samme oppløsning om du fjerner -fullscreen. Fjerner du -scaleup blir det ikke bra uansett. Hvis du vil ha fullskjerm er den instillingen du har nå den beste.

Stilig spill, glad for å kunne hjelpe :)

Endret av Glossolalia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...