Ember Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei! For en god stund tilbake (år) spillte jeg et spill på pc som het "jump n bump" eller noe lignende. Spille handler om at man er en kanin, sammen med 4-5 andre kaniner, og målet er å hoppe på/drepe hverandre for å få poeng. Har i ettertid lett en del etter dette spillet men kan ikke finne det. Eneste jeg har funnet er noen knøtt små versjoner som det er umulig å spille Er det noen som vet hvor jeg eventuelt kan få tak i dette? Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det virker som det er mulig å få til fullskjerm med denne. Du må bare skrive inn "-fullscreen" i oppstarteren. (Hel del andre instllinger også.) Game on! Lenke til kommentar
Ember Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Tusen takk for svar "Glossolalia"! Men hehe, jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal få til det med fullscreen fortsatt? Kunne du fortalt meg litt hvordan jeg skal få frem? Skjønnte ikke helt det med "oppstarteren" Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Venstreklikk på ikonet du klikker på for å starte programmet, velg egenskaper/ properties. Der ligger det et tekstfelt du kan endre på, på slutten av det skriver du -fullscreen. Trykk ok, og prøv å starte. (Jeg har ikke testa, men kan gjøre det nå og poste bilder hvis det hjelper.) Edit: merkelig doublepost Endret 3. juni 2011 av Glossolalia Lenke til kommentar
Ember Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ja, jeg kommer inn på egenskaper der, men er det i vinduet som heter "mål" jeg skal skrive -fullscreen bak?? etter exe. på slutten? Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Dette fungerte for meg. Edit: -scaleup var nødvendig for at bildet ikke skulle bli dobbelt. Endret 3. juni 2011 av Glossolalia Lenke til kommentar
Ember Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Ja det ble større når jeg gjorde sånn! (fikk ikke til bilde over hele skjermen, men ble bedre) Har du heldekkende "verden"? Uansett tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Glossolalia Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Har en ganske stor svart kant under "verden", mistenker at det ikke blir mye bedre, men kan forske litt. Edit: Har testa litt, det blir mindre, men med samme oppløsning om du fjerner -fullscreen. Fjerner du -scaleup blir det ikke bra uansett. Hvis du vil ha fullskjerm er den instillingen du har nå den beste. Stilig spill, glad for å kunne hjelpe Endret 3. juni 2011 av Glossolalia Lenke til kommentar
Ember Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Samme her! Har hvertfall spillt med heldekkende før, er best^^. Vet ikke om det er mulig å oppdrive noe sted, men hadde vært gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå