Gå til innhold

Spørsmål ang installasjon av Win XP Pro/W2k Pro

Anbefalte innlegg

Heisann

Har etter mye om og men fått til å installere Win XP Pro på maskina mi nå.

Prøvde x-antall ganger uten hell, men etter å ha valgt å formatere med FAT32 under installasjonen så gikk det på skinner :)

Dette var tilfelle både ved installsjon av XP Pro og w2k Pro.

Installsjonen stoppet opp ved ca 97% og sa det var x-antall filer den ikke klarte å kopiere.

Etter installasjonen var ferdig ,så var det ingen problem med å konvertere til NTFS i ledeteksten.

Har ikke hatt dette problemet tidligere ved installasjon av xp/w2k.

Er det noen som kan si en mening oim hvorfor?

Kan som et tillegg nevne at jeg tidligere hadde W-Longhorn Build 4016 inne på maskina som fucka opp filsystemet som var på diskene jeg var inne å så på med explorer. Vet ikke om dette har noe med saken å gjøre, men dog.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme skjedde med meg da jeg skulle installere, men jeg fant ut at det var et program som var installert fra før som gjorde det. Dette ble i orden ved å velge å formatere ved instalasjonen. Gjorde du det? Hvis ikke, kan det være det som var årsaken. 8)

Lenke til kommentar

Joda, formaterte først med NTFS, men da stoppet den opp hver gang mellom 90 og 97% under selve installasjonen. Men da jeg formaterte med FAT32 så gikk det helt fint. Skjønner ikke helt logikken der jeg.

Har i ettertid konvertert til NTFS via ledeteksten (command prompt) uten noen problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...