Mys1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei. Jeg kjenner en som har hatt Samsung Spica et år nå. Jeg mener å huske at den fikk gode kritikker osv. Men den har blitt utrolig tregt, og touchen er veldig upresis. Går det an å for eksempel formatere hele driten, og i såfall, hvordan gjør man det? Finnes det andre metoder? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Samme problem her. Launcher Pro hjalp litt, den lagget med Touch Wiz. Kanskje hvis du nedgraderer til 1.6 vil den bli noenlunde rask. Helt latterlig at det tar over 2 minutter å starte den. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 chri-ot, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Bla deg litt rundt i instillinger, da finner du det ganske fort! Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Jeg finner intet, har bladd i noen dager nå. Kan du være litt mer spesifikk? Hvilken side skal jeg inn på? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Har HTC selv så kan ikke gi deg steg for steg, men google ga meg det. Link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå