Gå til innhold

Alienware! Overpriset eller godt kjøp?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg hadde vaert deg hadde jeg faat en Alienware pc tilpasset. Slik at du ikke bare velger specs men ogsaa utseende. Vis Utseende i hele tatt bryr noe, kunne du no ha sett paa MSI eller Asus, vet at MSI har i de siste aarene hatt veldig gode priser paa utrolige gode pcer. Gaming serien deres (GX) er spesielt bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått et tilbud på en Alienware M15X av en fyr for 8000 kr. Her er specs'a

- Intel i5 540m @ 2,53Ghz

- 8Gb ram pc1066 DDR3

- 500 gig disk (7200rpm)

- Fullhd LED skjerm 15,6"

- Ati Radeon 5850 1Gb GDDR5

- Intel 5300 wlan

- Intel gblan

- DVDbrenner slot-in

Maskinen ble kjøpt ny i januar 2011.

Følger med Windows 7 64 bit.

Er dette et bra kjøp? Har noen noe erfaringer med alienware fra før? '

Der får du forrige generasjons prosessor og grafikkkort. Er usikker på om den har byttbar grafikk. Om den ikke har det, kan du forvente deg under to timer. m14x burde gi over det dobbelte. 4-5 timer vanlig bruk (ikke spilling) er å forvente. Med 1600x900-skjermen får du det til ca 10500,-. Verd det etter min mening.

Lenke til kommentar

Ja, han hadde kvitering, men fikk et råd av en annen fyr at et 5850 i en bærbar ville vært som å putte noe som er svakere enn 5750 i en stasjonær.. Er det sant? Så altså, akkurat nå har jeg en stasjonær med et 5770 i... hvis jeg da hadde kjøpt denne alienware'n med et 5850, hadde det da blitt et fryktelig downgrade?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...