PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har satt inn nettverks-USB-ting ja. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Han mener en kabel som går direkte fra modemet til PCen din. Ikke trådløst nett. 5 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Han mener en kabel som går direkte fra modemet til PCen din. Ikke trådløst nett. Hvem bryr seg? Lenke til kommentar
Populært innlegg Battaman Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Du burde ettersom du spør oss om hjelp. 13 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ingen slik heksekunstkabel. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da bør du vurdere å gå til innkjøp av en netverkskabel og sjekke. De kan kjøpes de fleste steder du kjøper annen elektronikk. 8 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har ingen slik heksekunstkabel. Unnskyld, men du er en idiot! Freck? Uansett, SKAL JEG eller SKAL JEG IKKE koble inn dette WiFi-kortet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Han mener en kabel som går direkte fra modemet til PCen din. Ikke trådløst nett. Hvem bryr seg? Du vil antageligvis få et litt kjappere nett ved hjelp av kabel. Kanskje ikke så mye mer "kraft", men det vil nok være merkbart. Kan du ikke kjøre en Speedtest til, også ta bilde av resultatene, og legge de ut her? Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan jo ikke bare kjøpe en nettverkskabel sånn uten videre, kan dere svare på om jeg skal sette inn WiFi-kortet? Jeg hadde sendt det med til de som bygde maskinen, men det var ikke satt inn. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan jo ikke bare kjøpe en nettverkskabel sånn uten videre. Hvorfor ikke? Du kan jo prøve å sette i Wi-Fi kortet og se om det skjer noe. Lenke til kommentar
Populært innlegg Rattata12 Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Treserget, hvor gammel er du? Regner ikke med du er så gammel, da kan du gå til foreldrene dine å si "Mange som synes jeg må lære meg folkeskikk på internett, kan dere hjelpe meg med det?" Slik oppførsel som dette bør ikke belønnes med svar, min mening though. Endret 2. juni 2011 av Rattata12 11 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg kan jo ikke bare kjøpe en nettverkskabel sånn uten videre, kan dere svare på om jeg skal sette inn WiFi-kortet? Jeg hadde sendt det med til de som bygde maskinen, men det var ikke satt inn. Kjør på da vel. Sett det inn, og se om det blir forbedringer. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 @Rattata: http://en.wikipedia.org/wiki/Web_crawler @Kakeshoma Jeg var helt ekstremt dønn seriøs, og jeg synes vi burde gå til rettsak mot gutten 2 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Forventer du virkelig å få hjelp når du er så frekk og arrogant trådstarter? Man kommer langt ved å være hyggelig og presentere problemet på en god måte samt jobbe med oss, ikke mot oss, som du gjør. Gjør disse stegene først, om du vil ha videre hjelp fra meg. 1. Sjekk dine foreldres faktura for internett (typisk fra Telenor, Nextgentel, Canal Digital o.l) Der skal det stå hvor bra internet dere skal ha. (Sjekk om det står noe om "mbit", skriv så hva som står her) 2. Gå inn på speedtest.net og mål din internet hastighet. 3. Skriv dine svar i denne tråden. Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg vet at jeg har ræva internett, men JEG kan ikke endre noe på det, da må det i så fall grundig argumenteres, noe jeg ikke er kapabel for atm. Litt hjelp? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Går ikke ann å hjelpe deg når du ikke vet hvor rask internett du har. For alt vi vet, og du vet, så kan det jo være at du får den hastigheten foreldrene dine betaler for. Skal vi vite om det er tregt så må vi først vite hva du egentlig skal ha. Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Det heter i hvert fall Speed Touch, vet ikke hvor raskt det er, bare at det suger. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Speed Touch høres ut som navnet på routeren, fra Telenor. Eneste løsningen din blir å finne ut hva dere har for noe, kan godt være du kan få raskere internett for en hundrelapp mer i mnd f.eks. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har hørt att internettet går lettere gjennom kabelen om den er varm, siden den utvider seg litt da. Det bør øke farten litt. Om du har trådløst nett kan du evt varme opp rommet sånn att det blir lettere for signalet å nå antennen. Ett annet alternativ er jo å faktisk gjøre litt for å finne ut hvilken fart du har og se om det passer til den farten du har testet att du har. 2 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg prøver igjen. 1. Gå til din mor/far, og spør de om å få se på en regning/faktura de har fått fra Telenor. Der skal det stå en av disse: Bredbånd 40/10 Bredbånd 25/5 Bredbånd 16/0,8 Bredbånd 5/0,5 Bredbånd 2/0,4 Skriv på dette forumet hvilken dere har. 2. Gå så inn på speedtest.net og mål hastigheten din. Ikke last ned noe med utorrent eller noe annet imens denne kjører. Når du har gjort dette, så sier du fra her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå