PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har nettopp kjøpt ny data. 8 GB/RAM og i5 3,3 GHz prosessor. På status for trådløs nettverkstilkobling står det at hastigheten er på 48.0 mbps. På speedtest.net fant jeg ut at download speed bare var på 0,30 mbps og at upload speed var på ynkelige 0,08 mbps. Når jeg laster ned tre forskjellige ting på uTorrent nå, alle tre på flere GB så brukes bare i overkant av 60 seeders og download speeden er på 120 kb/s og 30-60 på de andre. Da jeg sjekket nå gikk den første opp til ca. 300 kb/s+ og de andre på under 10. Hvorfor er download speeden så liten? WÆÆÆÆH! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Last ned en fil om gangen. Bør gå litt fortere da. Lenke til kommentar
Pius Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Er det laptop eller stasjonær? Hvis det er stasjonær, så gjette jeg på dårlig wifi kort. Evt. prøve andre wifi drivere? EDIT: Hvor rask er linja di? Endret 2. juni 2011 av Pius Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Er det laptop eller stasjonær? Hvis det er stasjonær, så gjette jeg på dårlig wifi kort. Evt. prøve andre wifi drivere? EDIT: Hvor rask er linja di? Hvem linje??? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 det er fordi at den statusen viser hvor raskt det kan være hvis du har rask nok linje, desverre (kan jo kose deg med at linja di er raskere enn min) Lenke til kommentar
Pius Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Internett linja di, altså hvilken hastighet er det du har bestilt fra isp? Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hvilken linje???* OI! Fant noe greier som ser ut som et WIFI-kort, ifølge google-bilder. Det er en hvit stang med et slags grønt kort eller nokka. Kordan monterer eg det? Endret 2. juni 2011 av Treserget Lenke til kommentar
Pius Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du har forsatt ikke svart på noen av mine spørsmål, og dermed blir det vanskelig å finne ut hva som er problemet og få løst det! 1 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Du har forsatt ikke svart på noen av mine spørsmål, og dermed blir det vanskelig å finne ut hva som er problemet og få løst det! Du bare babler shit, skjønner ikkje nokka. Kordan monterer eg WiFi-kortet? Endret 2. juni 2011 av Treserget Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvilken linje???* OI! Fant noe greier som ser ut som et WIFI-kort, ifølge google-bilder. Det er en hvit stang med et slags grønt kort eller nokka. Kordan monterer er det? En hvit stang? Troll much? Antenne kalles det, det grønne er et kretskort. Det er en spesiell 35.98 graders multimonterer. 4 Lenke til kommentar
Pius Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du har forsatt ikke svart på noen av mine spørsmål, og dermed blir det vanskelig å finne ut hva som er problemet og få løst det! Du bare babler shit, skjønner ikkje nokka. Kordan monterer eg WiFi-kortet? 1. Har du laptop eller stasjonær? (Er det så vanskelig å svare på?..) 2. Hvilken hastighet er det du betaler for? (Den er kankje litt tricky eller hva?..) 5 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Du har forsatt ikke svart på noen av mine spørsmål, og dermed blir det vanskelig å finne ut hva som er problemet og få løst det! Du bare babler shit, skjønner ikkje nokka. Kordan monterer eg WiFi-kortet? 1. Har du laptop eller stasjonær? (Er det så vanskelig å svare på?..) 2. Hvilken hastighet er det du betaler for? (Den er kankje litt tricky eller hva?..) JEG HAR STASJONÆR!!! JEG betaler ikke for noen hastighet, ettersom jeg er 14. Lenke til kommentar
Populært innlegg Kakeshoma Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Det har vi skjønt. Er slitsomt å prøve å hjelpe noen som ikke samarbeider... Kom tilbake om 4 år du. Evt kan du spørre foreldre om hvilken hastighet dere betaler for og vær litt mer ordentlig når du svarer. 15 Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Dem vet det sikkert ikke dem heller, det kan eg forsikre deg om. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Etter hvordan du reagerte her: Noobs! Leverte den inn i dag i en lokal databutikk. Mannen i desken hev seg over den, og den er klar i morgen. You guys suck, fuck off. Er jeg ikke sikker på om folk vil hjelpe deg Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://speedtest.net/ Kjør en Speedtest og fortell oss hvilke tall som dukker opp på skjermen, det kan hjelpe oss å fortelle deg at linja de suger. Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 http://speedtest.net/ Kjør en Speedtest og fortell oss hvilke tall som dukker opp på skjermen, det kan hjelpe oss å fortelle deg at linja de suger. Har jo allerede kjørt en speedtest, les det jeg har skrevet først a, noob. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Da trenger du nytt internett, beklager. Lenke til kommentar
PF Treserget Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Da trenger du nytt internett, beklager. Altså nytt trådløst nettverk? eafmijfi<heqw4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har du prøvd nettverkskabel for å se om nettlinjen blir bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå