Zeph Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Blir vel meir noko sånt, utan at eg veit om det vil fungere eller om konsollen kan levere nok straum. Lenke til kommentar
JanEgilS Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Blir vel meir noko sånt, utan at eg veit om det vil fungere eller om konsollen kan levere nok straum. Bør nok gå via ein forsterkar for å få noko særleg lydvolum... Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Daayum! Avenged Sevenfold sangan får panna til å svette! Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Planen er å skaffe dette til å få igang spillingen igjen. Jeg kjøpte en OK gitar for et par år siden, en Ibanez RG, men det var litt mye styr å stemme den siden den har såkalt floating tremolo, og jeg sleit strenger en del. Jeg brukte den mest til å lage kule lyder, siden jeg aldri kom helt igang med læringen, og har ikke spilt på et år eller mer. Planen er å få tak i spillet, og få byttet strenger og få gitaren skikkelig stemt hos en musikkforretning eller noe, og så se om jeg lærer meg å spille litt mer ordentlig. Har RG serien selv og syns den er en drøm og spille på og stemming er jo lett som fy ;)Men så har jeg spillet gitar i 8 år så har en del erfaring. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 100kr for å kjøpe 3 sanger ble veldig dyrt syntest jeg. Så jeg sjekke en viss piratbukt og der låg det 70 sanger. Veldig kule sanger å spille! Første gangen jeg har kjøpt spillet først, og så lastet ned piratversonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå