Beyma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Heisann! Tittel sier det meste. Skal bygge meg en ny pc og jeg har et 8800gts liggende og skulle gjerne ha funnet ut om det fortsatt funker. Er det noen Trondheim som har lyst til å hjelpe meg? Mvh Crimar Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Godsnakk med en bekjent som har PC og få høre om du kan rive ut kortet hans og teste ditt (uten å bryte garantien såklart). "Alle" PC-er har jo PCI-x i dag Bor i Trondheim for øyeblikket, men har eksamen luskende bak meg.. Burde mao lese akkurat nå Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Godsnakk med en bekjent som har PC og få høre om du kan rive ut kortet hans og teste ditt (uten å bryte garantien såklart). "Alle" PC-er har jo PCI-x i dag Bor i Trondheim for øyeblikket, men har eksamen luskende bak meg.. Burde mao lese akkurat nå Takker for svar. Kjenner ingen med stasjonær pc. Er selv student og da går det som regel i bærbar. Men dro til Mamoz og de testet den gratis for meg og den funker Kudos til mamoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå