Gå til innhold

Hjemmecockpit BOENG 737NG, kommentartråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, bare gå i forsvared og bli pilot :p

Update:

Plannlegging:

Da har jeg plannlagt litt og nå kommer jeg til og priotere mopedlappen og utgifter til moped mest! så ikke forvent noe neste update før i desember! jeg kommer seff til og ha penger til hjemme cockpiten i desember for i august så får jeg 4000kr hvær måned! + sommerjobb, 20 000kr skal jeg setta av til mopedlappen! og da kan dette ta litt tid før jeg starter på cockpiten igjen! i mellomtiden så skal jeg få kjøpt MDF nå om noen få dager kanskje og få fortsette på sidewall og få begynnt på throttle også etter den MDF plata er brukt opp så blir det lenge til neste update

Lenke til kommentar

Ser jo bra ut så langt! :)

 

Her har du forresten litt motivasjon / misunnelses-emne:

http://www.fagerjord...37-home-cockpit

 

Holder for tiden på med overhead-panelene (de instrumentpanelene som henger i taket i cockpit for dere som ikke snakker flyg33k):

 

overhead_gauges_mounted.jpg

 

Lykke til! 10 laken er forresten ALT for lite. Du kommer til å bruke MYE mer enn det. Tro du meg... :dremel:

ja du har ett poeng der med 10k er alt for lite for MIP. Har ingen fast bestemt budsjett! Betaler hva det koster :) Var foresten inne på nettsiden din! fin side :) Og takk for tegningen for sidewall :) det hjelper meg veldig!

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Sorry for så seint svar! men foreldrene mine syns det er helt ok XD

 

Tenkte på at jeg skal kjøpe MIP ifra simworld istedet da det er mye billigere og i god kvalitet! Fordi da er jeg sikker på at det passer inn i skjelletet! Jeg prøver også å starte og selge minecraft servere for å tjene inn litt penger for prosjektet! Kommer med en ny oppdatering senere!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det med minecraft server utleie gikk i dass! Men holder på og tjene penger for MIP ifra simworld! såfort det er murlig så skal jeg kjøpe MDF! (Veit ikke nårtid jeg får kjøpt, men snarest etter den 24 desember) Når jeg har fått kjøpt MIP ifra simworld og fått pakken så skal jeg kutte ut en frame til MIP i MDF. etter det så skal jeg begynne på sidewalls. Kan hende jeg tar bort de 3 prosjektorene og setter in skjermer istedet da jeg har litt liten plass etter måling av simulator rommet :p

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Da har jeg kjøpt MIP :)http://www.simworld.pl/shop/product_info.php?cPath=1_4_10&products_id=36 med all elektronikken som trengs! (nesten). Skal også kjøpe MDF 10mm den 15-16 Januar. Grunnen for jeg kjøpte dette og ikke fortsatte på det jeg har kuttet ut er fordi jeg vil ha detailer og så nær ekte som murlig! så derfor gikk jeg for simworld sin MIP for å få realisme! jeg har output kretskort for å kjøre alle ouputs til MIP men har ikke kjøpt input kretskort for knapper og sånt men når jeg får MIP'n så skal jeg skjere ut ramme til MIP av MDF på 10mm og når jeg har fått montert alt så skal jeg begynne å lodde og teste ut outputs for leds :) kommer med masse bilder :). Noe mere dere lurere på? :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...