Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Her er drømmen å fly Hercules i forsvaret Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Hehe, bare gå i forsvared og bli pilot Update: Plannlegging: Da har jeg plannlagt litt og nå kommer jeg til og priotere mopedlappen og utgifter til moped mest! så ikke forvent noe neste update før i desember! jeg kommer seff til og ha penger til hjemme cockpiten i desember for i august så får jeg 4000kr hvær måned! + sommerjobb, 20 000kr skal jeg setta av til mopedlappen! og da kan dette ta litt tid før jeg starter på cockpiten igjen! i mellomtiden så skal jeg få kjøpt MDF nå om noen få dager kanskje og få fortsette på sidewall og få begynnt på throttle også etter den MDF plata er brukt opp så blir det lenge til neste update Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Litt off-topic men koster det virkelig 20 laken for mopedlappen nå for tiden? :O Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2012 Litt off-topic men koster det virkelig 20 laken for mopedlappen nå for tiden? :O 12 000kr for moped, 405 kr for årsavgfit, 4 000kr for forsikring (del kasko, finnes billigere), 615kr for omregistering, over 7 000kr for mopedlappen Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 God damn, 4k forsikring på noe som koster 12k :O Betaler ikke mer enn 4400,- i forsikring på bilen jeg ^^ Men er jo mer morro kjøre moped igrunn Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 12. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2012 (endret) Ser jo bra ut så langt! Her har du forresten litt motivasjon / misunnelses-emne: http://www.fagerjord...37-home-cockpit Holder for tiden på med overhead-panelene (de instrumentpanelene som henger i taket i cockpit for dere som ikke snakker flyg33k): Lykke til! 10 laken er forresten ALT for lite. Du kommer til å bruke MYE mer enn det. Tro du meg... ja du har ett poeng der med 10k er alt for lite for MIP. Har ingen fast bestemt budsjett! Betaler hva det koster Var foresten inne på nettsiden din! fin side Og takk for tegningen for sidewall det hjelper meg veldig! Endret 12. mai 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Imponert! Kjapt spm: Hvordan får du instrumentene over på egne skjermer? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 18. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2012 Imponert! Kjapt spm: Hvordan får du instrumentene over på egne skjermer? prosim737.com skal bruke den softwaren for og drive hele cockpiten! og sioc Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Holder på og spare penger til http://www.flightdec...info.php?id=740 Er nesten i mål bare 2-3 måneder igjen så har jeg råd EDIT: 4 måneder Endret 28. september 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Stilig prosjekt! Hva syns foreldrene dine? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 29. november 2012 Forfatter Del Skrevet 29. november 2012 Sorry for så seint svar! men foreldrene mine syns det er helt ok XD Tenkte på at jeg skal kjøpe MIP ifra simworld istedet da det er mye billigere og i god kvalitet! Fordi da er jeg sikker på at det passer inn i skjelletet! Jeg prøver også å starte og selge minecraft servere for å tjene inn litt penger for prosjektet! Kommer med en ny oppdatering senere! Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 16. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2012 (endret) Det med minecraft server utleie gikk i dass! Men holder på og tjene penger for MIP ifra simworld! såfort det er murlig så skal jeg kjøpe MDF! (Veit ikke nårtid jeg får kjøpt, men snarest etter den 24 desember) Når jeg har fått kjøpt MIP ifra simworld og fått pakken så skal jeg kutte ut en frame til MIP i MDF. etter det så skal jeg begynne på sidewalls. Kan hende jeg tar bort de 3 prosjektorene og setter in skjermer istedet da jeg har litt liten plass etter måling av simulator rommet Endret 16. desember 2012 av fsx v1.1 Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Da har jeg kjøpt MIP http://www.simworld.pl/shop/product_info.php?cPath=1_4_10&products_id=36 med all elektronikken som trengs! (nesten). Skal også kjøpe MDF 10mm den 15-16 Januar. Grunnen for jeg kjøpte dette og ikke fortsatte på det jeg har kuttet ut er fordi jeg vil ha detailer og så nær ekte som murlig! så derfor gikk jeg for simworld sin MIP for å få realisme! jeg har output kretskort for å kjøre alle ouputs til MIP men har ikke kjøpt input kretskort for knapper og sånt men når jeg får MIP'n så skal jeg skjere ut ramme til MIP av MDF på 10mm og når jeg har fått montert alt så skal jeg begynne å lodde og teste ut outputs for leds kommer med masse bilder . Noe mere dere lurere på? Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Bilder, bilder og flere bilder! Gleder meg til å se hvordan cocpiten din har tatt form Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Bilder kommer Gleder meg sykt til jeg får pakken Jeg får den sikkert på fredag eller lørdag Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 7. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2013 Fikk vite at det vil ta 5-6 uker før jeg får pakken Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Kjempespennende prosjekt. Gleder meg til å se mer. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 11. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2013 Får pakken ifra simworld imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå