NeEeO Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hallo ! Jeg ønsker å lage et langt passord + huske det. derfor kom jeg over denne artikklen: http://www.hardware.no/artikler/det_beste_passordet_er_en_setning/97986 . Problemet er at jeg ikke klare å finne på noen lang setning(flere setninger) som jeg klarer å huske, jg vil lissom ha passord som(å kunne det utenatt): 6p5f7r0d66270g002k8i7o0d5e7l7a00 ( prøv selv http://www.crypo.com/eng_ppg10.php) Endret 2. juni 2011 av Noreply Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og hvorfor må det være så himla langt?? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Og hvorfor må det være så himla langt?? For det første, når folk pleier å være rundt meg på skolen , trenger jeg ikke å bekymre meg om at de ser passordet mitt(de vil ikke uansett huske det ) . for det andre: Leke overlegen fordi jeg har et så langt passord . :!: en sang Det var et bra tips, skal seom jeg finner noe..men kan noen hjelpe meg med å lære meg en pugge teknikk, til å pugge passord som den jeg har posta oppe. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tattoer det på underarmen så slipper du og huske det. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 greit, da har jeg besmemt meg for å ha et passord som ligner: 8s6a472342i165e2s5d274js0u3p5h9d1l0i problemet er å pugge det Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tullete å ha så vanskelig tekst. Lær deg heller en setning fra en låt med mellomrom og alt. Jeg foreslår denne låta: http://www.youtube.com/watch?v=XWsvzko1fkY Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 greit, da har jeg besmemt meg for å ha et passord som ligner: 8s6a472342i165e2s5d274js0u3p5h9d1l0i problemet er å pugge det "Brukere som har hjulpet meg de siste 2 mnd - Noreply" bshhmds2mnr Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva er poenget med det? Hvis han husker hele setningen er jo det bedre, han husker jo den allerede og det vil gi bedre sikkerhet. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hva mener du? Huskeregelen var setningen, passordet var den første bokstaven i hvert ord (ergo er det vanskelig å huske for andre som ser passordet, men enkelt å huske for han). Poenget var jo at han ikke klarte å komme på en setning. Endret 2. juni 2011 av Deneb Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Hva mener du? Huskeregelen var setningen, passordet var den første bokstaven i hvert ord (ergo er det vanskelig å huske for andre som ser passordet, men enkelt å huske for han). Poenget var jo at han ikke klarte å komme på en setning. Jeg skal prøve å finne en sang Takk for tipset Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 jeg tenker på written in the stars, jeg kan det vanlige, men ikke der han rapper: http://www.directlyrics.com/tinie-tempah-written-in-the-stars-lyrics.html Problemet er at han snakker så utdyelig der han rapper, så det blir vannskeligere å pugge mnes jeg hører på. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Velg en annen sang der det ikke er utydelig da. "Å du som metter liten fugl velsigne vår mat og gud, amen" ådsmlfvvmoga "Ja vi elsker dette landet ..... ... " Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor vil ingen ha hele setningen som passord? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) problemet er å pugge det Jeg har (blant annet) to passord på rundt 20 tegn (små og store bokstaver samt tall) hver, og husker begge utenat. Det var litt vanskelig i starten men nå går det helt fint. Jeg brukte de så ofte at jeg lærte de fort, og en av måtene som hjalp var å lagre det på maskinen, men ikke kopiere det hver gang jeg trengte det. Les det og skriv så mye du husker, før du sjekker fasiten igjen. Endret 2. juni 2011 av Runar Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor vil ingen ha hele setningen som passord? Fordi da er det lett for andre personer å huske passordet om de ser at han skriver det inn, som var litt av problemet. Lenke til kommentar
Kaptein... Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 For min del tar jeg bare et vanlig ord å putter inn noen tall og tegn, som feks: isbil = 1sBi1.321 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå