Gathor68 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei, noen som vet om det finnes en rutere som har innebygget funksjoner for å begrense båndbredden til en bruker ? Det eneste jeg finner på trådløse rutere er quality of service (QoS) som blir det motsatte av hva jeg er på jakt etter. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan får du QOS til å bli det motsatte?? QOS handler om å prioritere trafikk slik at f.eks torrents ikke tar hele båndbredden, det er vel det du er ute etter. Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kanskje dårlig forklart, men jeg vil kunne sette max båndbredde til en bruker i nettverket selv om det finnes ledig kapasitet. Altså er på jakt etter en ruter som har en funksjon ala http://www.netlimiter.com/ men det er nok at det er på connection nivå (må ikke være per program). Endret 2. juni 2011 av Gathor68 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ASUS RT-N16 har denne funksjonen. Lenke til kommentar
Gathor68 Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 ASUS RT-N16 har denne funksjonen. Hmmm jeg kan ikke finne noe i dokumentasjonen som beskriver en slik funksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå