V. Haugen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Her er mobilene du har råd til å miste på stranda, på festival og på båttur. Skaff deg sommerens drittmobil nå 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Likte vrien på artikkelen! :-) Selv bruker jeg SE C702 som min drittmobil, og den fortjener virkelig tittelen! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Skaffet meg den andre nokiaend der igår JEg trenger ikke så mye dilldall på mobilen, bruker den som hovedmobil. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Alltid kjekt med festivalmobiler Har den Nokia mobilen nevnt over her ,samt en mobil til som backup Lenke til kommentar
johnd2407 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Kjekke mobiler. Kjøpte meg en dritt samsung mobil for 200kr eller noe på siba. Du kan skaffe en annen drittmobil der nå for bare 99kr på webpris. Veldig nyttig å ha en slik mobil når man skal feste, være på festival osv osv. Kjipt å miste den beste mobilen hehe. Veldig nyttig artikkel, kanskje dette kan hjelpe ungdommer eller andre fest glade mennesker, med å ikke ta med det aller best på en fest feks. Endret 2. juni 2011 av johnd2407 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har en steingammel Nokia klapptelefon som har blitt brukt et par ganger hvis nyere har gått i stykker. Alltid kjekt å ha en liggende. Og ikke miste laderen til den. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Elsker drittmobiler/fyllatelefoner! Selv investerte jeg i en Motorola F3 som jeg betalte 199kr inkl. kontantkort med 50kr. Ironisk nok så mistet jeg den på fylla. Den gjorde jobben sin altså Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Selv på backpackertur til helvete er jeg ikke villig til å utsette meg for smssystemet til samsungmobiler. 1 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har ikke hatt en samsung før, mulig å beskrive hva som er dårlig med det? Litt nysgjerrig Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bruker nå en SE k810i som jobbmobil. Samsung E1150 så ut som en bra erstatter Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette er miljøsvineri. Sørg heller for å passe på den telefonen du har, og bruk de 200 kronene på å forsikre den eller kjøpe vanntett deksel. Dessuten, hvis jeg skulle overnatte i telt, ville jeg trenge en mest mulig moderne telefon for å kompensere at jeg ikke kan ha med meg laptopen. 1 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 LoL... for en sær tittel... Når ble billig synonymt med "dritt" egentlig? At de ikke har de helt avanserte funksjonene er jo nettopp årsaken til at de er så billige.. En "dritt mobil" ville vel kanskje heller være en mobil som lover mye, men leverer lite? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kjekke anbefalingar. Sjølv har eg ein SE spiro som drittmobil når eg arbeidar heime. Lenke til kommentar
Toucan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Nesten utrolig at svært mange mennesker faktisk klarer seg med det Amobil kaller drittmobiler..... Endret 3. juni 2011 av Toucan Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Selv har jeg en HTC Desire, og må innrømme at jeg skriver meldinger fortere på min eks-eks-mobil, nemlig en Nokia av noe slag. Touch er vel og bra, men vanlig taster ("drittmobiler") har også sine fordeler imo :-) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Selv har jeg en HTC Desire, og må innrømme at jeg skriver meldinger fortere på min eks-eks-mobil, nemlig en Nokia av noe slag. Touch er vel og bra, men vanlig taster ("drittmobiler") har også sine fordeler imo :-) Det er derfor man har HTC Desire Z Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 No offense, men jeg liker Desire bedre. Det eneste som kunne ha trukket meg til Desire Z er nyere versjon av HTC Sense out-of-the-package. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Det virker som om "drittmobilene" stråler mer. Det er da litt synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg