shit89 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg bare lurer på hva slags bundle som følger med et Connect3D 9800Pro 128 mb. Funderer på å kjøpe kortet til min oppkommende maskin Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Fikk ingenting annet en en driver og 1-2 ledninger i 9700pro C3d pakken min. Ikke regn med noe stor bundle. Billig kort var det iallefall :smile: Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Fikk ingenting annet en en driver og 1-2 ledninger i 9700pro C3d pakken min. Ikke regn med noe stor bundle. Billig kort var det iallefall :smile:sant. syntes det er bra med lite bundle jeg (hvis prisen er lav of course) syntes det skulle gått ann å kjøpe skjermkort bulk jeg. så slipper skjermkortene å bli dyrere fordi de må lage esker, cder og kabler og dritt. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Fikk ingenting annet en en driver og 1-2 ledninger i 9700pro C3d pakken min. Ikke regn med noe stor bundle. Billig kort var det iallefall :smile:sant. syntes det er bra med lite bundle jeg (hvis prisen er lav of course) syntes det skulle gått ann å kjøpe skjermkort bulk jeg. så slipper skjermkortene å bli dyrere fordi de må lage esker, cder og kabler og dritt. Du har helt klart ett godt poeng der.. Personlig liker jeg bulk. Enkelt og greit liksom.. For å ikke snakke om billigere Lenke til kommentar
JuB Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg liker at det følger med litt stæsj, kjekt å ha. Så slipper du å kjøpe ledninger til tv-ut f.eks. greit med orginal eske når det skal selges... Lenke til kommentar
trumic Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Vil du ha en stor god bundle kjøper du et gigabyte 9700pro kort. Gigabyte kortet har i tillegg kjøleribber på minnebrikkene. Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Vil du ha en stor god bundle kjøper du et gigabyte 9700pro kort. Gigabyte kortet har i tillegg kjøleribber på minnebrikkene. ...ja men så er jo spillene en smule utdatert da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå