ericwiks Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Gigabyteviser frem ny booktop som skal slåss mot Apples iPad. Bærbar, stasjonær ognettbrett i ett Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 W7 på tafsefjøl? skeptisk. Skulle tro Meego er et bedre valg? Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Man kan jo egentlig nesten bare kjøpe seg en liten laptop da. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Windows 7 (vista og xp også for den saks skyld) fungerer ikke på touchpad, det går bare ikke. Alt er for smått og trangt. Windows 8 kan jo bli spennende multiplattform, men ikke de andre. Lenke til kommentar
Tuhin Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Tastatur i en mappe? Er ikke det litt sært og upraktisk da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Meego hadde vært fint, hadde applikasjonsstøtten vært der. Nå har jeg ikke brukt win7 på noe touchmaskin men om det er slik at om holder inne noe lenge så vil det forstørres slik på iphone4, så tror jeg det kan være ganske fint i bruk. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Meego hadde vært fint, hadde applikasjonsstøtten vært der. Nå har jeg ikke brukt win7 på noe touchmaskin men om det er slik at om holder inne noe lenge så vil det forstørres slik på iphone4, så tror jeg det kan være ganske fint i bruk. Hvilke applikasjoner sikter du til? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Vil du at jeg skal liste opp alle applikasjoner som finnes til windows men ikke til meego? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Som er relevante for nettbrett? Ja. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Med windows 7 er alle programmer relevante. Om jeg hadde hatt det nettbrettet hadde jeg installert alle programmene jeg ellers bruker på min vanlige laptop. Ett nettbrett skal ikke begrense meg i hvordan jeg arbeider, og det tror jeg ikke at det er meningen heller. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Fin Gigabyte tattovering på hun dama. "Micronet" har stand i bakgrunnen. Mener å ha sett den logoen før... Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Jeg lurer... Kan man tegne med en stylus penn på en slik? kan dette fungere som et alternativ til et tegnebrett? Eller vil det fungere dårlig? Og isåfall hvorfor? Og... Av hvilke grunner kan det være verdt å vente på windows 8 i forhold til slike brett? Vil win8 egne seg bedre på brett? Jeg ønsker meg et alt i ett brett som kan brukes som en vanlig windows pc men som man også kan tegne på med stylus penn i feks photoshop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå