madi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg trenger råd og forslag til å kjøpe en ny pc. Jeg skal bruke den hovedsakelig til å installere noen tunge programmer som Adobe CS5 pakke. Jeg er en utvikler og bruker Adobe pakken aktivt og kan lagre noen tunge filer relatert til webben. Har dere et forslag til en god pc? Prisklassen min er rundt 6000-7000kr. Et innebygget kamera kan også tenkes. Takk på forhånd Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Satte opp en kjapp liste. Er forøvrig bullshit at MPX ikke har Win7, du finner den her. Vet ikke helt hva du mener med "innebygget kamera" - er det webkamera? Lenke til kommentar
madi Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Takk for svar... Men liste du har satt opp er ikke satt til offentelig gjort, så jeg får ikke sett noe Ja jeg mente webkamera. Det er absolutt ingen krav men fint om det finnes. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå er den offentliggjort. Var så sikker på at jeg hadde gjort det :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå