Krissma512 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) hei, jeg har installert Rayman Gold på windows 7 og når jeg startet spille kommer det en feil som det står "versjonen av denne filen er ikke kompatibel med windows-versjonen du kjører osv.. men så installerte jeg DOSBox og fikk installert spille der men jeg har et problem når jeg startet spille via DOSBox kommer det opp en melding som sier at jeg må installere MSCDEX v2.1 men jeg vet ikke hvordan jeg skal installere det? Endret 2. juni 2011 av Krissma512 Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Har slitt med det samme selv og fikk det ikke til desverre. Har du prøvd å justere noe i Compatibility, under Properties? F.eks kjøre det i Win 95 mode? Husker ikke om jeg prøvde det selv... Lenke til kommentar
Krissma512 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Har slitt med det samme selv og fikk det ikke til desverre. Har du prøvd å justere noe i Compatibility, under Properties? F.eks kjøre det i Win 95 mode? Husker ikke om jeg prøvde det selv... installerte Windows 95 på Virtual pc også installerte jeg Rayman Gold der men får det ikke til og starte der heller.. står bare at jeg må ha i CDen for og kjøre spille selv om jeg har i CDen Endret 3. juni 2011 av Krissma512 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå