Cuneax Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hackergruppe lover nye angrep. – Begynnelsen på slutten for Sony Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jommen er de kule! Tror de at de hjelper noen med dette her, eller hvordan er det ..? Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg forstår dem vil presse Sony. Men dette har gått for langt. Nå er det snakk om så store taps summer at jeg håper dem blir tatt for det. De burde forstå hvor alvorlig dette er. Det samme gjelder Sony, som burde sette opp sikkerheten betydelig. Og slutte med halvdårlig programmering og kryptering. 2 Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Enig med Exsoldier. Sony har driti seg kraftig ut med rævva beskyttelse av kundeinformasjon, men hackerne begynner å gå for langt, gi dere mens dere faktisk har gjort noe semi-positivt... Lenke til kommentar
norgi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Eg personlig er bare glad jeg ikke bruke PS/PSN, men for dere som bruke det er dette vel ganske irriterende. Kanskje det vil sony endelig for ræva i gir og sette opp noe skikkelig sikkerhet, kanskje det er målet med trusselen? Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Om truslene om ytterligere angrep blir gjennomført vil jeg gå fra å føle skadefryd til å sympatisere med Sony. En generell utfordring med aktivisme er at rollene så altfor lett snuses. Lenke til kommentar
Populært innlegg Malvado Skrevet 2. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2011 Personlig så mener jeg at dette er noe av det beste som kan skje Sony , flere årsaker til det : *Selskapet må begynne å ta sikkerheten alvorlig. *Selskapet må revurdere sin holdning i forhold til brukerne og sørge for å ikke hisse dem opp. *Selskapet må ivareta Brukerne sine interesser , dvs ikke fjerne tjenester , komme med urimelige brukerkrav ogsv. *Selskapet må forstå at man ikke kan bruke middelalder holdninger som å saksøke eller skremme personer for å vinne en kamp. Om Sony er idioter nok til å fortsette som de har gjort før så tipper jeg nok at dette kan bli en veldig kostbar affære som vil føre til at kundene rett og slett flykter fra Sony tilbake til enten PC / Nintendo eller Xbox. 10 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg håper Sony ansetter noen til å vri om nakken på de lavpanna idiotene. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg forstår dem vil presse Sony. Men dette har gått for langt. Nå er det snakk om så store taps summer at jeg håper dem blir tatt for det. De burde forstå hvor alvorlig dette er. Det samme gjelder Sony, som burde sette opp sikkerheten betydelig. Og slutte med halvdårlig programmering og kryptering. Hvem er "dem" i dette tilfelle? Verdens totale hacker-befolkning? AtW Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Samme hva man måtte mene om Sony så er dette helt forkastelig. Dersom man misliker et selskap har man tre muligheter: man kan la være å kjøpe deres produkter, man kan anbefale andre å ikke kjøpe det og man kan saksøke dem dersom de har gjort noe galt. Det å derimot aktivt bedrive herverk som går utover KUNDENE til selskapet er derimot ikke greit og bør ikke på noen måte applauderes! 3 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg håper Sony ansetter noen til å vri om nakken på de lavpanna idiotene. Enig. Hadde vært morro om Sony hadde betalt med samme mynt (som trolig ikke skjer menmen). Lenke til kommentar
Nator Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Fint om de fortsetter, da får man økt sikkerheta på PSN enda mer. Keep going, I say... Lenke til kommentar
Occi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Moralsk forkastelig, men i praksis "fint" mtp. sikkerhet. Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 *Selskapet må revurdere sin holdning i forhold til brukerne og sørge for å ikke hisse dem opp. Terskelen for å bli frustrert ser ut til å bli lavere med årene i takt med at holdninger som at man bør få kunne gjøre hva man vil på kjøpt utstyr ser ut til å øke. Etter det jeg ser begynner det å vokse frem urealistiske forventninger rundt hva oss forbrukere kan kreve å ha rett til med tanke på ulike type modifiseringer og distribuering av nøkler og koder. 1 Lenke til kommentar
Exsoldier Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg forstår dem vil presse Sony. Men dette har gått for langt. Nå er det snakk om så store taps summer at jeg håper dem blir tatt for det. De burde forstå hvor alvorlig dette er. Det samme gjelder Sony, som burde sette opp sikkerheten betydelig. Og slutte med halvdårlig programmering og kryptering. Hvem er "dem" i dette tilfelle? Verdens totale hacker-befolkning? AtW LulzSec, Anonymous, eller dems som tar på seg "bragden". 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg håper Sony ansetter noen til å vri om nakken på de lavpanna idiotene. Herlig eksempel! Er vel akkurat denne holdningen som gjør at Sony idag befinner seg "in a world of shit" 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 *Selskapet må revurdere sin holdning i forhold til brukerne og sørge for å ikke hisse dem opp. Terskelen for å bli frustrert ser ut til å bli lavere med årene i takt med at holdninger som at man bør få kunne gjøre hva man vil på kjøpt utstyr ser ut til å øke. Etter det jeg ser begynner det å vokse frem urealistiske forventninger rundt hva oss forbrukere kan kreve å ha rett til med tanke på ulike type modifiseringer og distribuering av nøkler og koder. Da får rett og slett selskapene tilpasse seg, samme hvor "urealistisk" selskapene mener kundenes holdning er. Eller forsvinne. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 *Selskapet må revurdere sin holdning i forhold til brukerne og sørge for å ikke hisse dem opp. Terskelen for å bli frustrert ser ut til å bli lavere med årene i takt med at holdninger som at man bør få kunne gjøre hva man vil på kjøpt utstyr ser ut til å øke. Etter det jeg ser begynner det å vokse frem urealistiske forventninger rundt hva oss forbrukere kan kreve å ha rett til med tanke på ulike type modifiseringer og distribuering av nøkler og koder. Virkelig? Har terskelen blitt lavere? Eller har selskapene skapt større og større innskrenkelser? AtW 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg forstår dem vil presse Sony. Men dette har gått for langt. Nå er det snakk om så store taps summer at jeg håper dem blir tatt for det. De burde forstå hvor alvorlig dette er. Det samme gjelder Sony, som burde sette opp sikkerheten betydelig. Og slutte med halvdårlig programmering og kryptering. Hvem er "dem" i dette tilfelle? Verdens totale hacker-befolkning? AtW LulzSec, Anonymous, eller dems som tar på seg "bragden". Og hva har LulzSec gjort som sørger for store tapssummer? AtW Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Terskelen for å bli frustrert ser ut til å bli lavere med årene i takt med at holdninger som at man bør få kunne gjøre hva man vil på kjøpt utstyr ser ut til å øke. Etter det jeg ser begynner det å vokse frem urealistiske forventninger rundt hva oss forbrukere kan kreve å ha rett til med tanke på ulike type modifiseringer og distribuering av nøkler og koder. Strengt tatt er det vel motsatt. Før eide man et produkt man hadde kjøpt, og kunne gjøre hva man ville med det. Nå sier stort sett diverse EULAs og TOSs at man igrunnen bare betaler for bruksrett, og at denne kan tilbakekalles eller endres når som helst, om firmaet ønsker det. Det er primært dette folk reagerer på. Den der heite geologen ble saksøkt fordi han skrudde på en dings han selv eide, og fortalte andre hvordan de kunne gjøre det. Et slikt scenario hadde tidligere vært fullstendig utenkelig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg