wacz Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg har nå begynt å trene regelmessig, 18 år etter at jeg så dagens lys. Dette gjør at jeg er laaangt nede i startgropen. Jeg har fått et treningsprogram av garden, hvor jeg har innrykk til høsten. På tirsdag var jeg ute på en joggetur. Kravet var 3 km for den dagen. Men siden jeg er i denne startgropen får jeg sykt gangsperr i beina av bare 3000 meter. Jeg var alt om restitusjon og hvile, men for at treningsskjemaet skal gå opp, har jeg ikke så mange dager. Men i dag er det fortsatt nok av gangsperr igjen. Hvis jeg biter tennene sammen og ikke bryr meg om smerten, går det jo fint, men kan det få fatale følger om jeg fortsetter selv om jeg har gangsperr? Lenke til kommentar
Flymaster456 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Definitivt ikke fatale følger. Du kjenner nok selv om du får helt nok. Bare få i deg den nødvendige næringen og få deg hvilen du trenger så går nok det fint. Gangsperr blir nok et fortidselement når du begynner å trene mer regelmessig og venner deg til det. Lenke til kommentar
morgster Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) slettet Endret 2. juni 2011 av morgster Lenke til kommentar
treant Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Du kan jo begynne med 4x4? Du får ganske bra oksygen opptak etterhvert, og du kommer til å få lavere hvilepuls etterhvert og. Jeg regner med at du holder ca samme tempo på 3000m siden du har lyst til å klare å løpe de hele 3000 meterne. Men kroppen din venner seg til det, og da må du bare fortsette å trene selv om du er støl - så blir du vandt til det edit: Så ikke at det var et treningsprogram, og at 3000m bare var det ene Endret 2. juni 2011 av JohnnyDepp Lenke til kommentar
STKwon Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Finn opplæringsmateriell fra google på engelsk. Nå kan jeg løpe 13km uten å gå .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå