AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 hei dama vil at jeg skal sende noen "spennende" mms, men for å være helt ærlig så aner jeg ikke hva som er vanlig å sende noen forslag? jeg antar at hun ikke snakker om mms-er av søte katter og fine utsikter, men heller noe av meg. hva er vanlig å "ta bilde av"? Postet av anonym: 909b537b3e40183bac5482e50e3576ed Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) "spennende mms'er ja Så hva legger du i det?" - Send Endret 2. juni 2011 av T.O.E Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 TS her: Det er selvsagt snakk om noe kinky greier, men jeg har aldri gjort sånt før så trenger tips Postet av anonym: e5ab77a3d75020b7e53c2d34ef19b569 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva du skal sende avhenger av hvor dere er i forholdet. Har hun sett junior eller har dere kun rotet med klær på, osv. Bilde av seg selv, kliss naken, fremfor et speil, er ikke så spennende som man kanskje skulle tro. Up-close bilde av junior er heller ikke så innbydende. Det finner man på google lett. Prøv å vekk fantasien hennes. En gang sendte eg noen et bilde av et tau. Det hadde større effekt det enn om eg hadde sendt et bilde av pungen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå