Gå til innhold

Problem med NFS HP 2

Anbefalte innlegg

Jeg bruker mitt nye logitech momo ratt på alle bilspillene mine, men når det kommer til HP 2 fungerer det dårlig. Rattet reagerer lite, og du må gjøre store bevegelser for å merke noe på bilen. I tillegg fungerer bare padlene, girspaken blir ikke registrert. Jeg har oppgradert med patch .242 men det hjalp ikke. Men når jeg starter spillet, kommer det opp en beskjed om at rattet ikke er spesiellt gjenkjent. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har microsoft sidewinder USB ratt med pedaler. Har også problemer med dette spillet. Har prøvd å oppgrader til denne patchen uten at det blir noe bedre. Kontrollene fungerer ikke slik de burde, vanskelig å styre. Har dere noe forslag til andre racer-spill som fungerer bra med ratt?

Lenke til kommentar

Det er akkurat som at når jeg kjører et bilspill (utenom f1) er rattet alt for lite sensitivt. Blir trøtt i armene av sånt + at det er uvant + det er urealistisk. Det er ikke så mange spill som kan stille sensitivityen til rattet, og i de spillene det gjør, hjelper det lite. Noen som vet om en liten "fix" eller no' som fikser dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...