Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Går posten på kristi himmelfartsdag? (2juni)

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg venter på en pakke som nesten er fremme, men jeg lurer på om posten går i dag, eller om den stopper helt opp på denne helligdagen.

Er det noen som vet?

Sorry om det er litt malplassert tråd. Det er litt vanskelig å finne en god kategori for den.

-Stigma

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De later seg da i helgene noen ganger også.. Noen få ganger gidder de å flytte seg på lørdager.. Synes de kan prøve å slippe å la pakkene ligge så lenge på de terminalene. Den terminalen pakken min er på nå må den ligge en hel dag før den blir sendt videre...

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som paken min har flyttet seg i dag selv om den allerede ligger på hovedterminalen i Bergen sentrum siden i går nei (og det er en knapp halvtimes kjøretur derfra til min lokale post-stasjon).

Darth Vader: NoooooOOooooOoooo!

Oh well. Det blir vel i morgen da.

Takk for svar.

-Stigma

Lenke til kommentar

De later seg da i helgene noen ganger også.. Noen få ganger gidder de å flytte seg på lørdager.. Synes de kan prøve å slippe å la pakkene ligge så lenge på de terminalene. Den terminalen pakken min er på nå må den ligge en hel dag før den blir sendt videre...

Jeg skulle også ønske at de kunne få fingern ut. Hvis ikke kunne de ha senket prisene med rundt 30%

Endret av Wilyes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...