Stigma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei, Jeg venter på en pakke som nesten er fremme, men jeg lurer på om posten går i dag, eller om den stopper helt opp på denne helligdagen. Er det noen som vet? Sorry om det er litt malplassert tråd. Det er litt vanskelig å finne en god kategori for den. -Stigma Lenke til kommentar
leorat Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 I dag er det ikke noe post, så du må nok vente til i morgen(: Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nei, ingen post går idag, så du må nok vente en dag ekstra Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er komplett.no sine hentebuer også stengt idag? Åpner de i morra, eller blir det klemmedag? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Var ikke mottoet til posten en gang at posten skal frem? Da kan de ikke drive og late seg på helligdager Lenke til kommentar
Khani Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er nok ikke bare helligdager de later seg på. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 De later seg da i helgene noen ganger også.. Noen få ganger gidder de å flytte seg på lørdager.. Synes de kan prøve å slippe å la pakkene ligge så lenge på de terminalene. Den terminalen pakken min er på nå må den ligge en hel dag før den blir sendt videre... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Ser ikke ut som paken min har flyttet seg i dag selv om den allerede ligger på hovedterminalen i Bergen sentrum siden i går nei (og det er en knapp halvtimes kjøretur derfra til min lokale post-stasjon). Darth Vader: NoooooOOooooOoooo! Oh well. Det blir vel i morgen da. Takk for svar. -Stigma Lenke til kommentar
Khani Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) De later seg da i helgene noen ganger også.. Noen få ganger gidder de å flytte seg på lørdager.. Synes de kan prøve å slippe å la pakkene ligge så lenge på de terminalene. Den terminalen pakken min er på nå må den ligge en hel dag før den blir sendt videre... Jeg skulle også ønske at de kunne få fingern ut. Hvis ikke kunne de ha senket prisene med rundt 30% Endret 2. juni 2011 av Wilyes Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er komplett.no sine hentebuer også stengt idag? Åpner de i morra, eller blir det klemmedag? Stengt i dag. De er åpne i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå