tom waits for alice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Nå gidder jeg ikke påstå at dette nødvendigvis er et synspunkt alle jøder deler (merk den), ... Og det er poenget. Ekstremister finnes i alle folkeslag, religioner og nasjonaliteter. Jeg regner for ordens skyld ikke rare menn med skjegg og hatt som moderne. Geir Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Og det er poenget. Ekstremister finnes i alle folkeslag, religioner og nasjonaliteter. Du sa du hadde til gode å se kilder hvor jøder fremstiller oss hvite som enfoldige. Jeg henviste deg til et sted dette dokumenteres meget godt. Flere av de hatefulle sitatene mot ikke-jøder er hentet fra den største jødiske avisen i USA. Jeg regner for ordens skyld ikke rare menn med skjegg og hatt som moderne. Unnskyld? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 [Du sa du hadde til gode å se kilder hvor jøder fremstiller oss hvite som enfoldige. Jeg henviste deg til et sted dette dokumenteres meget godt. Flere av de hatefulle sitatene mot ikke-jøder er hentet fra den største jødiske avisen i USA. Da får jeg vel nesten takke for hjelpen. Unnskyld? Unnskyld hva? Geir Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Det underlige er hvordan vi kan leve i samme verden og ha så forskjellige inntrykk. Jeg har tilgode å se noen moderne jødiske kilder som fremtiller oss som enfoldige. (Derimot har jeg sett mange blåøyde hvite menn som hevder at jødene sier sånt.) Nå gidder jeg ikke påstå at dette nødvendigvis er et synspunkt alle jøder deler (merk den), men det er et FAKTUM at det eksisterer helt ekstremt rasistiske jødiske grupperinger, og noen av disse ekstreme sionistene har influens i mektige områder av samfunnet. Dr. David Duke har dokumentert en del av dette i sin bok "Jewish Supremacism", i forordet som jeg poster link til nedenfor, kan du se en del sitater tatt fra kjente, offisielle kilder som viser ekstremt overlegne holdninger hos diverse jøder: http://www.davidduke.com/general/1861_1861.html Jeg må si at jeg blir veldig skeptisk når jeg leser om David Duke. Som er tidligere (...)Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan(...). Doktorgraden som pryder både bøker og nettsiden hans(som jeg går utifra er der for å øke troverdigheten hans), har han fått på et ukrainsk universitet som heter Interregional Academy of Personnel Management (IAPM) som ikke har greid å holde seg utenfor kontroverser akkurat. In the recent years, the MAUP has become embroiled in controversies because of evident antisemitism in their publications and conferences. In 2008, the U.S. State Department published its "Contemporary Global Anti-Semitism: A Report Provided to the United States Congress" and singled out MAUP when it stated the Ukrainian-based organization "is one of the most persistent anti-Semitic institutions in Eastern Europe." Kritikk som universitet har fått kan ses her! Hvordan kan jeg stole på en person som har en så åpenbar politisk agenda. Og han får ingen støtte fra akademia, kun personer som ikke er redd for å kalle seg hvite nasjonaliserer. Viss tingenes tilstand er så åpenbar som David Duke vil ha det til, hvorfor finnes det nesten ingen forskningartikler eller publikasjoner som han enten har gitt ut selv eller støtter hans syn. Han med doktorgrad burde kjenner til hvordan man publiserer forskningartikler som har blitt fagfellevurdert. Det burde ikke vær noen problemer for han å dokumenter påstandene sine, men jeg mistenker at han ikke gjør det for han vet hva han vil finne. Og vær så snill ikke kom den ubegrunnete påstanden din om at det forgår en slags konspirasjon mot hvite eller David Duke som person, når du faktisk kan dokumentere påstandene dine da kan vi diskutere. 2 Lenke til kommentar
Wyrd Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Jeg må si at jeg blir veldig skeptisk når jeg leser om David Duke. Som er tidligere (...)Grand Wizard of the Knights of the Ku Klux Klan(...). Doktorgraden som pryder både bøker og nettsiden hans(som jeg går utifra er der for å øke troverdigheten hans), har han fått på et ukrainsk universitet som heter Interregional Academy of Personnel Management (IAPM) som ikke har greid å holde seg utenfor kontroverser akkurat. Du fikk litt problemer nå, ikke sant, når du leste ting om jøder som ikke passet inn i det politisk korrekte, jødeforherligende paradigmet? Så dette er klart: jeg har ingenting imot verdige jødiske individer, men at det finnes en del skitt der (bl.a. fanatiske sionister) skal man ikke gjemme under teppet. Ja, David Duke har vært medlem av Ku Klux Klan, men har ikke begått noen kriminelle handlinger (bortsett fra tankeforbrytelser, da), og denne bakgrunnen forandrer ikke på at alt det som siteres og dokumenteres i 'Jewish Supremacism' kan bekreftes ved å studere kildene. Om du ikke er redd for å bevege deg ørlite utenfor dine nåværende ideologiske normer, så foreslår jeg at du sjekker det ut. Hvordan kan jeg stole på en person som har en så åpenbar politisk agenda. Jepp, herr Duke har en politisk agenda, og den er dessuten ekstremt ondsinnet: han har begått den ideologiske forbrytelsen å være imot masseinnvandring av fremmedetniske til land med europeisk etnisk og kulturell majoritet! Og ikke bare det, men han mener at alle folkeslag bør jobbe for å bevare sine etniske og kulturelle røtter, og ikke la seg ødelegge av globalismen og kapitalistisk monokultur! Sett på maken... Fra spøk til alvor: hvem kan med sannhet si at man er blottet for en eller annen ideologisk "agenda"? Er våre norske 'folkevalgte' uten en politisk agenda? Betyr dette at alt de sier er løgn? Det at du mistenkeliggjør dr. David Duke's kilder alene grunnet det at han har annen ideologisk/politisk tilhørighet enn deg selv er latterlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 (endret) Fantastisk tema over mange sider på en tråd. I de blindes verden er den enøyde konge . Det første jeg tenker er at det er godt jeg er blåøyd. YouTube søk: Beautiful, Beautiful Brown Eyes Endret 25. oktober 2011 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Mennesker med blå øyne har større suksess i intellektuelle områder, i følge denne studien. Hva tenker folk om dette? Min første tanke var at det ikke ser så smart ut med blått øye.. Dukke neste gang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå