Kristian86 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ny verdensrekord fra roboten Ruby? Robot løser Rubiks kube på 10,69 sekunder Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg skjønner ikke hvor dere for 10,69 sek fra når det står 10,18 i videoen? Lenke til kommentar
Bikemech Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hva med denne: Den gjør det på under 10 sekunder.... 2 Lenke til kommentar
johellin Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Bikemech Ja, den er raskere, og laget av LEGO. I tillegg mener jeg at dette er noe av det samme utstyret som norske skoler har liggende, og også samme programvare. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger. Alle som slår verdensrekorden i rubik cube har freaking flaks. Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger. Dette er jo bare tull. Alle konfigurasjoner kan løses med maks 20 trekk, og denne roboten brukte lagt over det. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette betyr med andre ord at de IKKE klarte noen verdensrekord Må si jeg ble imponert over han karen med LEGOen! Fascinerende hva folk får til med litt kunnskap og fantasi! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det er sikkert noen regler med at de kun kan ha to "hender" på kuben, mens lego saken har teoretisk, 4. Så en annen på youtube som greide det på under 5 sek med grep på alle kanter av kuben. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Nå har den roboten skikkelig flaks i dette forsøket så vidt jeg kan se, da den slipper de siste vanskelige bitene, ettersom de går opp av seg selv. (Så fremt den ikke har tenkt på det og gjort det med vilje). Ser nemlig ut som en standard T-løsning som tilfeldigvis går opp ganske tidlig. Ville likt og sett det bli gjort flere ganger. Dette er jo bare tull. Alle konfigurasjoner kan løses med maks 20 trekk, og denne roboten brukte lagt over det. Det jeg sier er ikke "bare tull". I så fall kan du si hva som er feil. Ja, den bruker over 20 trekk, blant annet siden den må rotere hele kuben foran kameraet først, samt den bare kan rotere to av sidene og må derfor rotere noen ting flere ganger. Dessuten, tiden det tar å regne seg frem til "perfekte 20 trekk" eller under er ofte lenger enn det en robot vil bruke på de ekstra trekkene den eventuelt måtte ta. Så går fortere å regne seg frem til flere trekk, og så utføre dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg