xlpuma Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Godtfolk. Jeg skal kanskje kjøpe android tlf, og lukter på f.eks LG Optimus 2X eller Samsung Galaxy S II . Spørsmålet mitt er enkelt: Har de en innebygget ordentlig GPS, sånn at jeg kan bruke den til navigasjon ved f.eks sykling eller bilkjøring? Om ikke denne har det, er det andre nyere androider som har innebygget "orntli'" GPS? Endret 2. juni 2011 av xlpuma Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 så vidt jeg vet har begge to GPS innebygd. regner og med begge kommer med google maps så ja du kan vel bruke dette til å naviger edeg frem. vis ikke så lurer jeg på om tomtom eller garmin har mekka et program som går til android... Lenke til kommentar
xlpuma Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 takk for svar Har nettopp bestillt en optimus 2x, og kommer til å kjøpe en navigasjons-app til den Lenke til kommentar
hakuo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Fornøyd med LG'n så langt?? Har lyst på den jeg og... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå