madman88 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hei . Jeg er ute etter å få en litt mer fast mage/kropp trener til vanlig bare litt fotball og tar meg litt joggeturer Treningsstudio er ikke helt meg , der jeg synes det er veldig kjedelig,vil ha det gøy mens jeg trener har dere noen tips/forslag dere vet funker,som kan passe meg, som ikke går på å måtte pumpe/gå på treningsstudio,er rett og slett ikke noe jeg gidder: S setter pris på svar Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg vet ikke hvilken tilstand du er i nå, men hvis du har mye fett på kroppen bør førsteprioritet være å gå ned i vekt. Angående trenger er det veldig mye du kan oppnå bare ved hjelp av din egen kroppsvekt. Pushups, pullups, diverse mageøvelser. Om du er mer avansert kan du f. eks. ta one-arm pushups, one-arm pullups, planche pushups, handstand pushups, muscle-ups. Mulighetene er mange. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Jeg vet ikke hvilken tilstand du er i nå, men hvis du har mye fett på kroppen bør førsteprioritet være å gå ned i vekt. Angående trenger er det veldig mye du kan oppnå bare ved hjelp av din egen kroppsvekt. Pushups, pullups, diverse mageøvelser. Om du er mer avansert kan du f. eks. ta one-arm pushups, one-arm pullups, planche pushups, handstand pushups, muscle-ups. Mulighetene er mange. Takk for svar Men kan det hjelpe med mye jogging også,samt det du nevner med små øvelser? her snakker vi om 185 høy, 90 kg, så er langt ifra noe overvektig /mye fett vil jeg si altså Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Jeg vet ikke hvilken tilstand du er i nå, men hvis du har mye fett på kroppen bør førsteprioritet være å gå ned i vekt. Angående trenger er det veldig mye du kan oppnå bare ved hjelp av din egen kroppsvekt. Pushups, pullups, diverse mageøvelser. Om du er mer avansert kan du f. eks. ta one-arm pushups, one-arm pullups, planche pushups, handstand pushups, muscle-ups. Mulighetene er mange. Takk for svar Men kan det hjelpe med mye jogging også,samt det du nevner med små øvelser? her snakker vi om 185 høy, 90 kg, så er langt ifra noe overvektig /mye fett vil jeg si altså Jaså? Jeg synes 90 kilo tunge en-åttifemmere er ganske feite, jeg... Endret 2. juni 2011 av Langdon Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 hehe, du syns det ja=P nei,ville bare høre om noen hadde noen forslag:) Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Endre på kostholdet ditt vil nok også hjelpe Ellers skal du ikke undervurdere styrketrening med egen kroppsvekt Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Endre på kostholdet ditt vil nok også hjelpe Ellers skal du ikke undervurdere styrketrening med egen kroppsvekt ja,det blir mye drittmat ,det må jeg ærlig innrømme men jeg spiser ikke frokost,er det dumt? Spiser en del til kveldsmat? det er vell kanksje ikke det optimale? hva mente du med det siste? altså små øvelser som jeg kan gjøre hjemme? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Å ikke spise frokost men legge måltidene til ettermiddag/kveld er faktisk optimalt... Det kalles periodisk faste og det er flere og flere som følger dette inkludert meg selv... Det er maaaaasse øvelser med kroppsvekt som er mulige å trene hele kroppen med, youtube er din venn... Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Å ikke spise frokost men legge måltidene til ettermiddag/kveld er faktisk optimalt... Det kalles periodisk faste og det er flere og flere som følger dette inkludert meg selv... Det er maaaaasse øvelser med kroppsvekt som er mulige å trene hele kroppen med, youtube er din venn... takker for svar kan du gi meg et par tips, hva jeg burde gjøre eller noen andre? som jeg så kan prøve å følge litt opp? hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Gå til denne tråden og les... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1299001&st=0 Endret 3. juni 2011 av Suspended_user Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Utan riktig kosthald kan du trene til du blir grønn i trynet utan å stramme opp. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 så hva er det riktige kostholdet?hehe Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg vet ikke hvilken tilstand du er i nå, men hvis du har mye fett på kroppen bør førsteprioritet være å gå ned i vekt. Angående trenger er det veldig mye du kan oppnå bare ved hjelp av din egen kroppsvekt. Pushups, pullups, diverse mageøvelser. Om du er mer avansert kan du f. eks. ta one-arm pushups, one-arm pullups, planche pushups, handstand pushups, muscle-ups. Mulighetene er mange. Takk for svar Men kan det hjelpe med mye jogging også,samt det du nevner med små øvelser? her snakker vi om 185 høy, 90 kg, så er langt ifra noe overvektig /mye fett vil jeg si altså Jeg har samme "specs", og er langt fra tynn for å si det slik. Vil du få mer definerte muskler er det lavere fettprosent som gjelder, om du ikke vil kraftig øke treningsmengden din, så er det å gå ned i vekt som gjelder - spis mindre. Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Okey,men jeg er ikke noe stor altså er bare at jeg vil stramme meg opp litt, som jeg skrev veier greit til høyden Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg er samme høyde, og samme vekt, som jeg påpekte, og det er ikke akkuratt et slankt forhold for å si det slik med mindre du har _mye_ muskler - men da hadde du neppe spurt om det her. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Jeg er 180, 80kg, føler meg ganske lubben faktisk. Driver å slanker meg, medlem av treningsstudie, men skal melde meg ut der, blir for kjedelig for meg. Driver å sykler, terrengsykling, veldig moro trening, kan anbefales! Litt mer alsidig enn landeveissykling, litt mer action og du unngår den værste biltrafikken da du kan ta deg turer på grusen og skogsstier. Vil påstå at det er knallgod trening. Sykling er også mye mer artig en jogging, mer variasjon. Får mye flotte sykler brukt for 5-10000 kroner. Angående kosthold, jeg spiser en frokost hver dag. Men å legge hoveddelen av måltiden mot ettermiddag/kveld, er det så bra? Alltid trodd det var dumt å stappe i seg energi rett før man skal sove, eller er det jeg som misforstod tidspunktet på når energien skal inntas? Endret 4. juni 2011 av Hyd Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Vel, det påstås jo at med 5-6% kroppsfett og maksimalt med muskler, uten bruk av veksthormoner osv, så vil du med en liten feilmargin kunne maksimalt veie høyden din i centimeter trukket fra 100. Så er du 180 høy er potensialet ditt i konkurranseform 80kg. Så er man 180cm og ikke topptrent så har du noe å gå på når det kommer til fettprosent Lenke til kommentar
madman88 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Jeg har nok formulert meg feil her Jeg trener 3-4 ganger i uka,jogger eller fotball eller hva det måtte være Men jeg føler meg ikke stor på noe måte, det er vell bare magen jeg kunne tenkt å bygd litt opp. Ellers vil jeg faktisk si jeg er fornøyd med meg selv Jeg og har trodd at å spise mye på kvelden ikke er bra for kroppen? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Ta en titt på denne: http://myrevolution.no/s/spis-karbohydrater-til-kvelds-for-bedre-resultater/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå