Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen som føler det samme ?

Anbefalte innlegg

"A girl wants a boy to still try to get her, even when he has already gotten her "

I begynnelsen av et forhold så viser personen at h*n vil ha deg osv, men når du har kommet inn i det forholdet så er det som om h*n gir opp på en måte? At h*n tror at du vil alltid være hans, og ikke prøver å beholde deg?

Beklager for dårlig formulering..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen tar deg for gitt?

Du vil ha mer spenning i hverdagen og lurer på om utroskap er noe for deg?

At noen tar meg for gitt ja, kanskje det var det jeg mente :)

Mer spenning i hverdagen hadde jeg sagt ja til, men ville aldri vært utro.

Lenke til kommentar

Slike ting går ofte begge veier; mange (både gutter og jenter) 'slapper av' altfor mye når forholdet offisielt er i boks.

Spesielt tydelig blir det jo hvis man også flytter sammen; den spennende og morsomme jenta som gjerne pyntet seg litt de 2-3 gangene man traff hverandre i løpet av uka er ikke lenger så sjarmerende når hun sitter i sofaen og ser på søple-TV i timesvis iført en sliten joggebukse kveld etter kveld...

Ja; jeg snakker av erfaring ;)

Lenke til kommentar

Slike ting går ofte begge veier; mange (både gutter og jenter) 'slapper av' altfor mye når forholdet offisielt er i boks.

Spesielt tydelig blir det jo hvis man også flytter sammen; den spennende og morsomme jenta som gjerne pyntet seg litt de 2-3 gangene man traff hverandre i løpet av uka er ikke lenger så sjarmerende når hun sitter i sofaen og ser på søple-TV i timesvis iført en sliten joggebukse kveld etter kveld...

HAHA, Im there for å si det sånn! Gått opp ca 5 kilo har jeg også. Følte du traff meg så på spikeren så måtte kommentere.

Lenke til kommentar

Been there... Endte med meg på døra. Er jo altid gutten som er lat, selv om hun sitter på bærbaren å spiller søppel-spill på facebook, med TV-en forran i timesvis, klart det blir kjedelig. Klart at en av partene slår opp i det lange løp om de ikke gjør noe spess sammen, med tanke på antall timer hun kan loke forran dataen/tv-en.

Her handler det om å finne på noe sammen, finne på ting med venner, sammen... Gjør deg selv litt mer atraktiv, å dra han med på "stuff", ha det litt gøy sammen :)

Endret av tROOP4H
Lenke til kommentar

Tror mange føler det sånn en eller annen gang i løpet av et forhold. Og tROOP4H kommer med noen gode poeng. Det kan være smart å ta utgangspunkt i seg selv og se hva en selv gjør/kan gjøre for å forbedre situasjonen eller eventuelt om man er med på å skape den, før man kommer med beskyldninger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...