V3r0n1c4 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 "A girl wants a boy to still try to get her, even when he has already gotten her " I begynnelsen av et forhold så viser personen at h*n vil ha deg osv, men når du har kommet inn i det forholdet så er det som om h*n gir opp på en måte? At h*n tror at du vil alltid være hans, og ikke prøver å beholde deg? Beklager for dårlig formulering.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Noen tar deg for gitt? Du vil ha mer spenning i hverdagen og lurer på om utroskap er noe for deg? Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Noen tar deg for gitt? Du vil ha mer spenning i hverdagen og lurer på om utroskap er noe for deg? At noen tar meg for gitt ja, kanskje det var det jeg mente Mer spenning i hverdagen hadde jeg sagt ja til, men ville aldri vært utro. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 På tide å ta det opp med hun/han, tror ikke det er så mye vi kan gjøre. Vedkommende må vite hva du tenker/føler, det er umulig å vite hva du vil hvis du ikke sier ifra. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Tenkt å ta det opp med han snarest ja, han er litt opptatt med Wow for tida, lol Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du får bare gjøre deg mere attraktiv og "desirable" enn WOW da vet du... Lenke til kommentar
satchman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Slike ting går ofte begge veier; mange (både gutter og jenter) 'slapper av' altfor mye når forholdet offisielt er i boks. Spesielt tydelig blir det jo hvis man også flytter sammen; den spennende og morsomme jenta som gjerne pyntet seg litt de 2-3 gangene man traff hverandre i løpet av uka er ikke lenger så sjarmerende når hun sitter i sofaen og ser på søple-TV i timesvis iført en sliten joggebukse kveld etter kveld... Ja; jeg snakker av erfaring Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Slike ting går ofte begge veier; mange (både gutter og jenter) 'slapper av' altfor mye når forholdet offisielt er i boks. Spesielt tydelig blir det jo hvis man også flytter sammen; den spennende og morsomme jenta som gjerne pyntet seg litt de 2-3 gangene man traff hverandre i løpet av uka er ikke lenger så sjarmerende når hun sitter i sofaen og ser på søple-TV i timesvis iført en sliten joggebukse kveld etter kveld... Ja; jeg snakker av erfaring HAHA, Im there for å si det sånn! Gått opp ca 5 kilo har jeg også. Følte du traff meg så på spikeren så måtte kommentere. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 HAHA, Im there for å si det sånn! Gått opp ca 5 kilo har jeg også. Følte du traff meg så på spikeren så måtte kommentere. Jeg får sette deg i kontakt med eksen min - du og henne har tydeligvis mye til felles Lenke til kommentar
slacky Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Slike ting går ofte begge veier; mange (både gutter og jenter) 'slapper av' altfor mye når forholdet offisielt er i boks. Spesielt tydelig blir det jo hvis man også flytter sammen; den spennende og morsomme jenta som gjerne pyntet seg litt de 2-3 gangene man traff hverandre i løpet av uka er ikke lenger så sjarmerende når hun sitter i sofaen og ser på søple-TV i timesvis iført en sliten joggebukse kveld etter kveld... Ja; jeg snakker av erfaring Been there... Endte med meg på døra. Er jo altid gutten som er lat, selv om hun sitter på bærbaren å spiller søppel-spill på facebook, med TV-en forran i timesvis, klart det blir kjedelig. Klart at en av partene slår opp i det lange løp om de ikke gjør noe spess sammen, med tanke på antall timer hun kan loke forran dataen/tv-en. Her handler det om å finne på noe sammen, finne på ting med venner, sammen... Gjør deg selv litt mer atraktiv, å dra han med på "stuff", ha det litt gøy sammen Endret 5. juni 2011 av tROOP4H Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ta på deg en dwarf drakt og lær deg dansen, eg e sikker på at du klarer og utmanuverere wow da 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Tror mange føler det sånn en eller annen gang i løpet av et forhold. Og tROOP4H kommer med noen gode poeng. Det kan være smart å ta utgangspunkt i seg selv og se hva en selv gjør/kan gjøre for å forbedre situasjonen eller eventuelt om man er med på å skape den, før man kommer med beskyldninger. Lenke til kommentar
V3r0n1c4 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Tusen takk for alle svar! Skal ha en liten fotoshoot i dag tror jeg.. Noen fine, fristende bilder 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå