Gå til innhold

Slette ordensanmerkninger?

Rankiz

Anbefalte innlegg

Har fått ordensanmerkninger i et fag jeg droppet ut av halveis i skoleåret, fikk slettet absolutt alt fravær jeg hadde i dette faget. Men ordensanmerkningene står fortsatt for dette faget selv om jeg har bedt de fjerne de, som f. eks er "var syk på prøvedag, ga ikke beskjed". Kan jeg få disse fjernet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor skal dei slettast så lenge dei er rette? Etter lova har du krav på å få retta urette opplysningar, men dei rette skal skulen nytta som grunnlag når ordenskarakter vert gjeve. Å ta til å sletta dei ville faktisk vera på grensa til dokumentfalsk - mykje mogeleg OVER grensa.

Ellers er eg sterkt i tvil om fråværet er "sletta". Har du hatt fråver, så har du hatt fråver. Det er nok heller snakk om eit vedtak om at fråveret ikkje skal på vitnemålet - noko det er lovheimel for å gjera vedtak om i visse høve. Derimot er det, etter kva eg veit, ingen lovheimel for å sletta ein ordensmerknad som er rett. Kor vidt han vert VEKTLAGD avgjer karaktermøtet (som det er lovheimel for at rektor skal syta for vert halde), men ein slik merknad ER der alltid, om han ikkje vert retta pga feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...