AnonymDiskusjon Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Hørtes ut som ganske lik situasjon ja... Og det er akkurat det du sier i fjerde avsnitt jeg også mener! Det er ikke det at jeg (vi) ikke klarer å være singel, men å bli likt av en annen (jente) er noe jeg ikke har opplevd. Og som du sier, selv et kortvarig forhold ville betyd mye. Avsnitt 3 også føler jeg meg også helt enig i. Det er tanken på at man er så mislykket og uelsket at man får disse negative tankene. @Shirmah. Takk for svar. Og så vil jeg bare legge til et par ting. Jeg er egentlig ikke redd for at tankene skal utvikle seg (en skal jo likevel aldri si aldri). Og det er ikke ofte jeg har de. Kan si at det er oftest på kveldene når en er alene og det er stille. Noen ganger blir jeg lettere påmint i hverdagen, men da later jeg som ingenting - og tankene er borte i løpet av sekunder. Jeg ser på tankene som harmløse egentlig. Grunnen til tankene er vel fordi jeg ønsker å syntes synd på meg selv. Eller, vet ikke hvordan jeg skal forklare det men... Mange ganger så kommer ikke tankene bare sånn plutselig, men jeg begynner å tenke på de med vilje. Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Damn... Merklige ting har skjedd nå... Som nevnt (tror jeg...) så meldte jeg meg inn på skybyen. Sendte mld til en del som jeg syntes så interessante ut. Og det var iallefall ei jeg fikk svar av. Etter å ha prata kort den ene kvelden så fant jeg fort ut at personligheten hennes ikke var det jeg så etter. Men vi fortsatte kontakten likevel. Vi har tulla og det som er (på chat), men har hele tiden hatt inntrykk av at hun ikke var interessert i å være noe mer enn venner. I går ble det filmkveld hos henne. Meg og henne. Og det var skikkelig koselig. Og det beste var den ekstremt lange bursdagsklemmen jeg fikk. Varte sikkert en halvtime... Føltes sånn iallefall. Og da mener jeg bokstavlig talt. Var jo en del tulling og kontakt den kvelden. Og det ble etterhvert et kyss på munnen. Og jeg hadde visst gitt et veldig merklig/stygt blikk tilbake. Det var jo ikke det som var meninga akkurat, men jeg ble jo så overaska... Jeg visste jo ikke hvordan jeg skulle "svare" og jeg vet ikke om de følelsene kanskje var helt gjensidige. Ting var litt smårart etter det. Vi sovna litt. Våkna igjen etter litt og jeg dro hjem. Når jeg kom hjem sa hun at det hele føltes veldig kleint. Så nå sitter jeg her med en skikkelig dårlig følelse. Og jeg sa til henne at jeg helt ærlig ikke visste hva jeg følte. Jeg sier ikke "nei", jeg sier "kanskje". Og det virket som hun forsto, og hun sa hun angret på kysset. Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Skybyen is the shit! First off: Gjør du noe dumt? Kødd det bort, hvis at du har mye selvironi. Ingen situasjon er så klein at det ikke går ann å le det bort. Men altså, hvis du klarte å snakke deg til en date, så er mye gjort. Av erfaring så møter ikke jenter deg, etter kun å ha snakket på skybyen, uten å ville gjøre noe fysisk Du kunne sikkert fått til mye mer, men etter hva jeg har lest på de to første sidene så sliter du litt med selvtillit. Men det er greit. Veldig lett å bygge opp Et tips som jeg har gitt et par kompiser; prøv deg på de litt mindre pene jentene. Gjerne gå noen år under deg selv. Da føler du at du er sjefen, du bringer mer erfaring (i hvert fall lat som det, sier ikke at du skal skryte på deg at du har pult 20 damer første daten, men litt subtilt si at jeg kan dette.) Nå vet jeg ikke hva du vil med denne jenta, men i hvert fall ikke beklag for noen ting. Ikke tenk at this is the one, or could be. Tenk at det er en læringsprosses. Bruk henne. Hvis henne er en emosjonell jente som tenker mye på følelser osv. Bruk det til din fordel. Hva gjør man ikke for litt nattkos? Du kunne slengt på mens dere snakket i stad at neste gang vi møtes, så lover jeg å ikke se så rart på deg just my two cents 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. november 2011 Forfatter Del Skrevet 1. november 2011 Vel, takk for tips. Men denne jenta er ikke noe driver sånt med. Hu har vært gjennom nok dritt for å si det sånn. Og jeg er 95% sikker at jeg har bestemt meg . for at det IKKE blir noe. Eneste grunnen til at jeg har vurdert henne er fordi jeg føler på en måte hun er den eneste som liker meg (nå). Jeg vil gjerne være en nær venn, men ikke noe mer. Kanskje venner som har sex, men det er ikke noe jeg hverken går å tenker eller håper på... Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Du sier du skulle ønske at noen liker deg, at selv et kortvarig forhold ville hjulpet deg osv, men nå har du jo såvidt jeg har fått med meg avvist to jenter? Selv om du ikke likte dem, så beviser jo det ihvertfall at noen liker deg, tror heller det er selvtilliten du først og fremst bør ta tak i. Behold jenta som venn, venner er viktig og nye venner for du gjennom venner osv. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. november 2011 Forfatter Del Skrevet 2. november 2011 Skal riktig nok sies at jeg er litt usikker på hun siste da. Om hun faktisk liker meg eller om det var et svakt øyeblikk. Hun sa jo hun angra. Og hun er ganske sårbar. Men ja, det var iallefall ei som likte meg... Det er litt sært å tenke på forresten; De 3 jeg har data nå fikk seg type ganske kort tid etter de var med meg... Ja jeg satser på det. Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Liten oppdatering på "livet". Tror jeg hadde den beste natta i mitt i liv i natt. Tross for at den ikke inneholdt søvn eller sex... Den var med hun jeg nevnte sist her. Hun er ganske så ensom og sånn. Litt som meg. Så seint i natt så ble det til at jeg dro over dit. Tankene strømma på kjøreturen... Var det i natt jeg "bli mann"? Jeg hadde jo ikke hatt noe imot det, men som jeg har sagt tidligere så er det liksom ikke det som var det store målet. Og nei, det ble ikke det. Jeg skulle bare sove og dulle. Jeg kom inn til henne, hun lå i senga i kun truse. Det var ganske mørkt så jeg så jo ingenting. Så vi lå der å spoonet og kosa (ikke noe klining eller noe). Men det var skikkelig deilig og en herlig følelse. Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 ... Og i natt tok man steget videre. Litt spontant så ble det til at jeg dro til henne i går selvom jeg skulle tidlig på jobb. Ble først litt surfing på nettet og vi så på morsomme videoer. Ga henne litt fotmassasje og så var det "natt". Jeg gjorde som jeg gjorde for to kvelder siden med stryking og kosing. Hva mer skjedde (18-årsgrense...)? Etterhvert så kom jeg litt "tilfeldigvis" borti puppene hennes. Lata liksom som ingenting, også spurte hun meg om jeg visste hva jeg koste med da. Og at det var greit da, så da ble det litt mer tafsing der. Også kom hun bordi meg nedentil og spurte om hun kjente det hun trodde hun kjente. Svarte henne ikke og 2 sekunder senere tok hun tak for å kjenne. Og det stemte jo selvsagt det... Så tulla jeg med henne og spørte om hun hadde noe stående rett ut (joda jeg brukte vel en litt annen formulering, men husker ikke). Og så kjente jeg etter... Begynte å massere henne nedentil, før det etterhvert ble ren fingring. Etter litt så begynte hun å ta tak nedentil på meg og. Også litt suging før hun begynte å ri. Så litt misjonær og til slutt doggy. Jeg er litt usikker på om hun kom, men det gjorde iallefall ikke jeg. Og jeg ble slapp etterhvert... Bummer... SÅ ble det litt koselig og tulling, og trodde egentlig at det var det for i dag. Men "det ene leda til det andre" og det ble en ny runde. Kun med henda denne gangen. Jeg var veldig nære denne gangen, men kom heller ikke nå... Men det gjorde iallefall hun! Men alt sett under ett, så var ikke dette så fantastisk som jeg hadde håpt på egentlig... Det var ikke så superdeilig som jeg hadde forestilt meg, verken kyssinga eller sexen. Har vel noe med at det var første gang, at jeg ikke fikk orgasme og at hun ikke er "the one" for meg. Men først og fremst de to første. Uten at jeg har noe å sammenligne med så tror jeg ikke det var hennes feil akkurat. Men nå har jeg iallefall den erfaringa da og jeg tror det hjelper meg mye på vei, når jeg skal finne den rette. Postet av anonym: 65b8b908e123c51436145a0c25ed98bc 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå