Disorder Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Hei! I morra er det jo helligdag og da hadde jeg tenkt me litt øl, men lurer på om det er salg av alkohol på helligdager? Takk for svar. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 NEIN! KEIN ALKOHOL IN DIE KOMMUNISTATEN NORWEGEN! 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ingen alkoholsalg i morgen nei. Sorry for tysken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 ikke øl på helligdager = KOMMUNISTAT! jeg har kanskje ikke fått med meg så mye om KOMMUNISTATER, så kan noen utdype sammenhengen her? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Måtte skrive noe morsomt tysk på kvelden, og da ble det fort til det. Fant det bare på ofc. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) NEIN! KEINE ALKOHOL IN DEM KOMMUNISTSTAAT NORWEGEN! Du skulle holdt deg til norsk. Endret 3. juni 2011 av Zarac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå