Bovers Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Heisann! Jeg har et raskt spørsmål. Er det mulig å kjøpe xbox live i morgen på en helligdag? Butikker som Leftdal, Elkjop og Gamestop er jo stengt. Det har seg slikt at vi skal ha et lite lan i morgen og da vil jeg ikke være den eneste uten gullabonomang. Jeg har helst lyst og unngå å betale med kortet igjennom internett. Har heler ikke noen 48 hours trial goldmembership code. Det jeg lurer på er det en butikk eller en kiosk etc; som de selger xbox live på? Endret 1. juni 2011 av DrunkRattleHead Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvorfor ikke kjøpe over nett?? det er jo absolutt det billigste. Ebay feks.... IKKE kjøp det gjennom xbox live, for da betaler du overpris så det synger Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Det står helt tydelig i bibelen at du ikke skal kjøpe Xbox Live på helligdager. Så nei, er nok ikke mulig. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Du kan jo til nøds bare kjøpe en 3månders over nett, om du ikke har visakort så kommer du dog ikke langt med det. Lenke til kommentar
Bentein Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kjøp på Ebay og lignende, da koster det bare en brøkdel av prisene du får igjenom x-box live og i butikk i Norge. Kommer unna med under 30kr pr mnd. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ikke kjøp på Gamestop ihvertfall, er vel der det er dyrest? 599,- for et år om jeg ikke tar feil. Husk at dersom du kjøper gjennom Xbox Live så blir du satt på automatisk fornyelse, som det kan være litt vrient å få bort. Du må ringe Xbox kundestøtte (hallo, vi lever i 2011...), og må fortelle hvorfor du ikke vil ha Live lengre... Det måtte jeg, og synes det var direkte frekt å måtte forkalre hvorfor jeg ikke trenger det. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Stikk ned på din nærmeste 7-eleven, og spør etter spend-on kort, kjøpt et med nok penger til ett år med live 1 Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 http://www.live-codes.com/ får det på mail i løpet av etpar minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå