Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Menns dovaner. Sitt og piss!


Tå.

Anbefalte innlegg

Er enklest å stå mens man pisser. Og man får tømt blæra skikkelig. Om man så motvirker en slags form for kreft eller noe annet om man pisser sittende, regner jeg med dette ordner seg når du DRITER. For du sitter vel når du driter? Og det kommer vel en etappe med piss i løpet av dritinga? Pisset kommer først hos meg, så trøkker jeg til og gjør resten. By the way, jeg tørker dråpene fra snabelen etter at jeg har pissa. Stående(!hehe) eller sittende.

 

På offentlig toalett pisser jeg helst på en skikkelig dass, så jeg kan bruke papir til å tørke tuppen. Da tar jeg litt papir først, og kaster det. Så tar jeg litt til, som ingen har vært borti, ettersom det sitter lenger inni rullen. Så tørker jeg, da. Må jeg pisse i ei sånn skål på veggen fillerister jeg junior og drar litt i'n, så fikser det seg sånn ca.

 

Om jeg må drite på et offentlig toalett, er saken klaaar. Bare å legge tre-fire lag med papir rundt skåla, sette meg og late som jeg har tidsbegrensning. Her trenger jeg ikke å ta unna papir når jeg skal tørke meg, derimot tar jeg unna litt før jeg begynner å legge rundt ringen.

 

:)

 

EDIT: La til en setning eller to.

Endret av jigaplow
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...