Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Menns dovaner. Sitt og piss!


Tå.

Anbefalte innlegg

Gudene må vite om dette er riktig kategori, men jeg poster det nå her anyways.

 

Tema er menns dovaner. Da spesielt når det kommer til urinering. Gå til et hvilket som helst offentlig toalett(eller privat for den saks skyld) og det er ikke uvanlig at urin har havnet både her og der. Skal ærlig talt ikke være nødvendig å vasse i urin fordi man ønsker å bruke et offentlig toalett.

 

Løsningen er ganske enkel. Flere menn burde begynne å sitte når de skal urinere. Da er det teknisk sett umulig å bomme.

 

Og hva i alle dager er cluet med urinaler? Noe av det mer uhygieniske som finnes. Hva gjør man når man er ferdig, jo man drar opp bukse og vasker kanskje hendene. Tørker du hendene etter at du har vasket dem? Hvorfor i alle dager tørker du ikke kuken? Urin forsvinner ikke av seg selv, og hvorfor man frivillig ønsker å ha noen små dråper urin på boxeren er for meg et mysterium. Kanskje urinaler er en grei ting, men de tilbyr ingen form for penistørk.

 

Og ja, dette er seriøst.

 

Hilsen germofob som ikke finner anonynmfunksjonen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tenker vel på urin som kilde til smittsomme sykdommer ettersom du poster det her..?

 

Men det problemet er svært LITE...

Urin fra friske personer er nemlig en helt steril væske....

 

At urin er ekkelt og motbydelig kan derfor diskuteres.

De flestes holdning(avsky) til "tiss" er tillært, og ganske overdreven.

 

Rent anatomisk er kroppen "konstruert" slik at menn får tømt blæren på best mulig vis når de urinerer stående.

 

Det å tørke opp etter seg enten man søler syltetøy eller urin på gulvet har med oppdragelse, holdninger og anstendighet å gjøre.

 

Urinaler er da fine ting?

Effektive innretninger hvor menn kan urinere STÅENDE.

(Finnes jo en variant for kvinner også!)

 

Tørking av penis? Det er vel det beste, men litt risting er nesten like bra.

 

Og de fleste bytter undertøy MINST en gang i døgnet...

 

 

:new_woot:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Løsningen er ganske enkel. Flere menn burde begynne å sitte når de skal urinere. Da er det teknisk sett umulig å bomme.

Ikke så fristende å sette seg når han som var der før meg har pissa på setet :(

 

Tror ikke gutter flest har problemer med å treffe, de gidder bare ikke.

Lenke til kommentar

Du tenker vel på urin som kilde til smittsomme sykdommer ettersom du poster det her..?

 

Men det problemet er svært LITE...

Urin fra friske personer er nemlig en helt steril væske....

 

At urin er ekkelt og motbydelig kan derfor diskuteres.

De flestes holdning(avsky) til "tiss" er tillært, og ganske overdreven.

 

Rent anatomisk er kroppen "konstruert" slik at menn får tømt blæren på best mulig vis når de urinerer stående.

 

Det å tørke opp etter seg enten man søler syltetøy eller urin på gulvet har med oppdragelse, holdninger og anstendighet å gjøre.

 

Urinaler er da fine ting?

Effektive innretninger hvor menn kan urinere STÅENDE.

(Finnes jo en variant for kvinner også!)

 

Tørking av penis? Det er vel det beste, men litt risting er nesten like bra.

 

Og de fleste bytter undertøy MINST en gang i døgnet...

 

 

:new_woot:

 

Ja jeg vasker gølvet med pisset mitt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når det koster penger å gå på offentlige toaletter, gidder jeg ikke å tørke opp etter meg hvis jeg pisser på kanten … Uansett, så er det ikke noe stress å treffe hvis man bare gidder å prøve.

 

Ellers har jeg aldri hørt om noen som tørker kuken etter at de har pisset, det er jo bare å riste et-par-tre ganger.

Lenke til kommentar
Løsningen er ganske enkel. Flere menn burde begynne å sitte når de skal urinere. Da er det teknisk sett umulig å bomme.
Mellom setet og porselenet er det en sprekk. Hvordan tror du gulvet og buksa ser ut etter at en liter urin har sneket seg ut gjennom denne sprekken?

 

Postet av anonym: db2bf95c4b5c7469712e7dda40b3f32d

Vel, om man har en penis som er såpass liten at den peker rett fram når man sitter på do, så har man jo et problem som du beskriver. Men vil tro at dette hører til sjeldenhetene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kan jo ikke sitte!

Vannet er så kaldt.. Klart, det blir jo varmere når man begynner å pisse, men har ingen tro på at det er noe særlig mer hygienisk enn å stå.

 

Postet av anonym: a0b9e41f6aea88abbdbc1be65e3267a3

Da råder jeg deg til å se hvor mye piss og sprut som ligger på gulvet på et dametoalett, kontra et herretoalett så kanskje det går opp et lys for deg.

Lenke til kommentar

Da jeg leste første innlegget var jeg 100% sikker på at du var dame.

Jeg tenkte, vel jeg forstår henne, det er hun som får en pikk i seg, foretrekker vel at den er ren. Men skal være ærlig ble ganske så sjokkert når jeg så at du var en mann (I hvert fall på profilen) Så antar det med pikk i deg ikke gjelder lenger, eller?

 

Vel det er ikke tale om at jeg skal sitte for å urinere. Du er hjertelig velkommen til å sitte oppå urinen til andre, om det er ønskelig.

Lenke til kommentar

Kan jo ikke sitte!

Vannet er så kaldt.. Klart, det blir jo varmere når man begynner å pisse, men har ingen tro på at det er noe særlig mer hygienisk enn å stå.

 

Postet av anonym: a0b9e41f6aea88abbdbc1be65e3267a3

Da råder jeg deg til å se hvor mye piss og sprut som ligger på gulvet på et dametoalett, kontra et herretoalett så kanskje det går opp et lys for deg.

Damene slipper i det minste å dyppe kjønnsorganet sitt ned i skålen når de sitter.

 

Postet av anonym: a0b9e41f6aea88abbdbc1be65e3267a3

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Da jeg leste første innlegget var jeg 100% sikker på at du var dame.

Jeg tenkte, vel jeg forstår henne, det er hun som får en pikk i seg, foretrekker vel at den er ren. Men skal være ærlig ble ganske så sjokkert når jeg så at du var en mann (I hvert fall på profilen) Så antar det med pikk i deg ikke gjelder lenger, eller?

 

Vel det er ikke tale om at jeg skal sitte for å urinere. Du er hjertelig velkommen til å sitte oppå urinen til andre, om det er ønskelig.

Tror du bør roe deg ned litt med fantasiene dine om "pikk i damer og menn". Finnes sikkert mer egnede tråder hvor du kan få utløp for slike ting. Her er det snakk om at trådstarter lurer på hvorfor endel utviser såpass mye mangel på hygiene at det blir ubehagelig for andre å bruke samme toalett.

 

Damene slipper i det minste å dyppe kjønnsorganet sitt ned i skålen når de sitter.

Postet av anonym: a0b9e41f6aea88abbdbc1be65e3267a3

Hvorfor i all verden prøver du å dyppe kjønnsorganet dit ned i skålen? Med tanke på tidligere utsagn må du jo ha ekstremt vanskelig for å komme i kontakt med doskålen når du har problemer med urin som spruter ut mellom doringen og skåla(!)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dette bildet forklarer

post-178268-0-74042500-1307030619_thumb.jpg

Det eneste det bildet forklarer er en eldgammel machotradisjon om at ekte menn står og urinerer.

 

Personlig har jeg ingen fast rutine på det. Avhenger av så mye rart, men er det snakk om offentlig toalett så sitter jeg ikke nettopp fordi så mange andre står og ikke har kontroll.

 

Har dog hørt at man lettere får fjernet potensielt kreftfremkallende resturin når man sitter i forhold til når man står så det er jo en poeng til på plussiden til sitting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...