Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 320Ci Cabriolet

Anbefalte innlegg

God dagen!

Når har det seg sånn at jeg alltid har ønsket meg en BMW 320Ci Cab. Men den virker så innmari dyr! Så jeg lurte på om noen av dere visste om noen smarte plasser å kjøpte den brukt? Har letet endel på nettet men finner ikke stort. Er det lønnsomt å importere den fra Tyskland e.l?

For dere som er nyskjerrig, så ser den slik ut:

02112008-005-.jpg

Tusen takk for svar,

- PaRaNo1D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God dagen!

Når har det seg sånn at jeg alltid har ønsket meg en BMW 320Ci Cab. Men den virker så innmari dyr! Så jeg lurte på om noen av dere visste om noen smarte plasser å kjøpte den brukt? Har letet endel på nettet men finner ikke stort. Er det lønnsomt å importere den fra Tyskland e.l?

www.toll.no, tast inn dataene på bilen du vurderer å importere så får du svaret ditt. Cab er dyrt.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

God dagen!

www.toll.no, tast inn dataene på bilen du vurderer å importere så får du svaret ditt. Cab er dyrt.

Jeg har ikke funnet en bil enda så skrive inn data om den blir vell litt vansklig.

Hvor dyrt da ca? Og hvor mye må jeg betale om jeg kjøper den brukt her?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke funnet en bil enda så skrive inn data om den blir vell litt vansklig.

Nei, det er ikke vanskelig. www.mobile.de for å finne en bil i utlandet, www.finn.no for å finne en i Norge. Klarer du skrive innlegg her klarer du å søke på internett.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke vanskelig. www.mobile.de for å finne en bil i utlandet, www.finn.no for å finne en i Norge. Klarer du skrive innlegg her klarer du å søke på internett.

Importering såg ut som ble for dyrt, Finn.no har jeg sjekket før uten lykke

Lenke til kommentar

Importering såg ut som ble for dyrt, Finn.no har jeg sjekket før uten lykke

Da er det for dyrt for deg. Jeg ser at du er 18/19 år, det du bør gjør er å ringe forsikringsselskapene og høre hvor mye de skal ha for å forsikre en 320 cab på deg. Du kommer nok til å bli overrasket. BMW er dyrt, BMW cab er dyrere, og forsikring av BMW i din alder er som regel hinsides.

Sorry, men det er i 95% av alle tilfeller realiteten.

PS: Sjekket finn, det ligger masse E46 320 cab ute til salgs.

Endret av Kent Touch This
Lenke til kommentar

Det ligger omtrent 70 E46-cabrioleter på Finn. Nå er langt i fra alle 320 - mange er 323 eller 325 for eksempel - men det er likevel fullt mulig å finne. Spørsmålet er egentlig hvilken prisklasse du så for deg at slike biler lå i ...

Lenke til kommentar

Tja, cabriolet på vinteren er ikke så håpløst som mange tror - i hvert fall ikke om man har mulighet til å la den overnatte i garasje. Særlig i litt sørlige deler av Norge burde det ikke være noe stort problem, såpass nye cabrioleter er ofte godt isolerte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...