Sveern Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Brukernavn: Sveern Deltakernivå: Kandidat Utfordring: Bilder av nærområde Utstyr: 550D, kitlinse, stativ Slenger ut en tråd her for å prøve å få tatt litt flere bilder. Fant ikke på noen kreativ oppgave nå i farta, så bare stjal en fra posten til tomsi42. Blir sikkert mest rundt huset de neste dagene, men kommer meg sikkert litt mer rundt om når dama kommer hjem Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 1. juni Flickr lightbox Litt hastebilde, men det får være Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 3. juni Flickr lightbox Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Nydelig grønn eng! Alltid herlig å se slike åpne landskap. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Første bildet er litt for mørkt, synes jeg. Bilde nr 2 fungerer bra. Men kanskje på tide med en støvrens? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2011 Ligger litt etter her ja. 4. juni Flickr Lightbox 6. juni Flickr Lightbox 11. juni Flickr Lightbox Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 6. Juni likte jeg veldig godt. Ellers mange fine bilder. Den grønne enga var også veldig fin. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Synes du får mye ut av de nære motivene. Det er gjerne ikke så lett, -man ser dem for ofte til å få øye på dem, men du får det til. Likte spesielt utsiktsbenken i regn og tåke, og enga den 3. juni Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå